wil je de duivels niet op visite hebben en wil je zwanger worden? ik dacht aangezien ik toch ongi ben laat ik iedereen hier een handje helpen en alle ongi's van jullie overnemen. dus stuur ze op pad naar mij. routebeschrijving: zorg dat ze op de A50 zitten. aan de kant van de weg heb ik borden neer gezet die ze dan kunnen volgen. dus zeg tegen ze dat ze deze borden moeten volgen: ik wacht op ze....... de koffie staat al klaar.
mijn ongi mag je anders wel hebben hoor. hoop ze morgen niet te krijgen. heb al wel de pijntjes die erbij horen, dus ben al wel een beetje bang. maar heb ook de kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap dus ja het wordt afwachten.
Hee Toontje, Je bent helaas net 2 dagen te laat. Heb vandaag mijn zwaarste dag gehad (of dat hoop ik in ieder geval), dus de nieuwe cyclus is begonnen. Maar een erg leuk en lief idee van je. Groetjes, Marianne
Ik stuur ze ook en laat ze te voet komen en met een omleiding dan zijn ze over 8 daagjes ongeveer bij jou goed groetjes liselotje
Bij mij duurt het nog een week of 2 maar ik stuur ze nu alvast naar je toe, dan zijn ze zeker op tijd bij jou Jippieeeee Liefs, mussie
Toontje, welke kant van de A50? Dadelijk stuur ik ze nog naar de verkeerde kant, heb je er ook niets aan!
Echt super leuk aangeboden... Ik denk zelfs dat mijn duivels al vanzelf bij jou zijn gekomen want wacht al zo lang op ze en na 2 test ben ik ook niet zwanger dus heb ik graag dat je ze naar huis stuurt voor deze ene keer hahaha!
Nou en als iemand ook nog wat over hebt... wil ook nog wel een keer ongesteld worden...! Heb er de vorige ronde (net zoals denise) ook een tijd op moeten wachten.. wij gaan wel ff een feestje vieren hierzo, als ik ongesteld word
hahaha al duurt het hier nog even 3 wkn ik heb em al in de route gezet dus verdwalen kan niet, ze komen in ieder geval deze maand jouw kant op, of mag dat dan niet meer ? (26-27 okt) is het maar beperkt geldig?/
Hoi LEUK! Ik heb ze sinds gisteren met hevige buikpijn erbij! Je mag ze hebben als je wil! Ben ik ervan verlost! Een chance dat we jou nog hebben hé! Ik stuur ze prior op! xxx
Hartstikke lief aanbod! Ik ben bang dat er vanavond veel hubbie's laat thuis zijn. Wat zal dat een file op de A 50 geven. De mijne moet er ook overheen.
Hoi Toontje, Wat een goed en lief plan! Ik zal de mijne vast laten weten dat ze op de A50 moeten blijven en zeker niet afslag Apeldoorn nemen! HAhahahahahahahahahahahahaha! Ik hoop deze week op een positieve test. Mocht me dat niet gegunt worden dan neem ik die van jou de volgende keer wel over..... Succes meiden! Liefs Jody