Hoi allemaal, We vragen ons toch altijd af welke testen het snelst HCG opmeten? of welke de duidelijkste lijn geven. nou ik heb in 2 dagen tijd 4 testen gedaan en de verschillen wilde ik even met jullie delen. misschien hebben jullie er wat aan 1ste test die ik deed was ook het allerduidelijkst. dat is de test van Healthypharma, en wordt als eigen merk van drogisterij verkocht. Binnen 1 minuut stonden er twee dikke strepen. http://www.drogisterij.net/index.php?me ... rodindex=3 2e test was die van kruidvat. deze was vrij duidelijk en had een redelijk dikke lijn. 3e test was een eigen merk van de apotheek, deze was redelijk duidelijk, streepjes waren beiden vrij licht zowel controle streep als teststreep. https://www.kwaliteitsapotheek.nl/produ ... s_id=39605 en als slechtste kwam PREDICTOR uit de bus. die was negatief. Ik schrok me lam, en heb dus nog maar een kruidvat test gekocht daarna, en die was weer dik positief. dus wat ze zeggen over de predictor lijkt toch wel waar, dat deze HCG niet zo heel snel opmeet. ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
of het nou met de testen te maken heeft of niet dat laat ik maar in het midden denk dat het ook meer te maken heeft met de hoeveelheid hcg iemand afstoot om waar te kunnen nemen met een zw test... er zijn zoveel verschillende soorten testen en men hoeft geen wetenschapper te zijn om te weten dat als predictor, cb, cb digital positief is, dat deze ook echt positief is juist om de reden dat jij die nu als slechtste aangeeft, dat deze gewoon een soort van zekerheidshalve in heeft gebouwd, dat die pas later positief test... feit is met die andere testen is het gewoon zo dat als je al snel positief test je nog geen zekerheid hebt dat je niet alsnog ongesteld wordt.. wat echte betrouwbaarheid zal o.a predictor en clearbleu toch als beste eruit komen alleen jammer (of juist niet tis maar net hoe je het bekijkt) ze nemen niet zo snel hcg waar dan de meeste andere thuis testen, vroeger had je dit soort problemen niet, en waarom niet, toen werd standaard geadviseerd om pas te testen nadat je werkelijk over tijd was en tegenwoordig worden de testen veel gevoeliger gemaakt, met alle risico's van dien...
Heb je ook enig idee wat ze toen verstonden onder werkelijk overtijd zijn, ik bedoel dan hoeveel dagen of weken? Ik denk dat dat dan idd wel veiliger is om dan toch het ouderwetse systeem aan te houden (voor mezelf) en om ook dan pas te gaan testen, en niet al op ne NOD o.i.d. Of zou dat niet meer relevant zijn vandaag de dag? Je hoort toch best vaak dat vrouwen pas na 5 weken positief testen.
nou ja toen bij mij bij de 1e (was al veel verder toen we er achter kwamen) maar toen was je overtijd als je menstruatiedatum al geweest was, en tegenwoordig kun je dus al testen vanaf 8 dgn na de vermoedelijke bevruchtingsdatum, maar dat houd dus wel het risico en teleurstelling in dat je later op of na je nod ongesteld wordt.... dus tja je kunt vandaag de dag zeer zeker eerder testen maar of je die nou echt als betrouwbaar moet bestempelen, de onderzoeken wijzen ook uit dat veel meer vrouwen een miskraam krijgen, en waardoor is dat? omdat men tegenwoordig gewoon te vroeg positief test terwijl het nog alle kanten op kan gaan, want bij een heel groot percentage wordt de eicel wel bevrucht, maar gaat er iets niet goed op weg naar de baamoeder,. of tijdens de innesteling, of na de innesteling waardoor met toch (soms later) ongesteld wordt, en men dit niet had geweten als je pas na je nod zou hebben getest.... beste is om pas later te testen maar of je dat ook volhoud dat is een 2e zie mijn album daar kun je al aan zien dat het geen moer voorsteld, want zoveel positieve tegenover zoveel negatieve leverde toch een negatief bloedondezoek op...maar wel tot gevolg dat ik nu wel zo ben gaan denken dat er lichamelijk toch niks mis is..en daar begon ik de laatste tijd toch echt wel aan te twijfelen (ondanks dat ik 2 heerlijke kids van 8 en 5 heb)
Oh zo! Ja ik zie het idd in je album, niet gek dat je aan het twijfelen sloeg. Ik test zowiezo niet voor de NOD, maar of ik al direct op de nod test weet ik niet, omdat ik pas in ronde 2 zit, dus vet kans dat ik nog steeds aan het ontpillen ben. Ik denk ook dat het van persoon tot persoon zal verschillen he, de 1 maakt meer hcg aan dan de ander. Maar goed, ik denk dat ik me wat drukker ga maken als we een paar rondes verder zijn. Nu kan ik nog wel geduld opbrengen