Lage buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aapje22, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Lieve Dames,

Ik ben momenteel 20 bijna 21 weken zwanger. Ik vraag mij af of het kind nog omhoog zal gaan in mijn buik.

Daarmee bedoel ik.. Ik heb een erg lage buik. Morgen heb ik echo en ga ik de vraag stellen aan de vk. Maar als mijn vriend ook het kindje wil voelen schoppen zit hij bijna onder de rand van mijn boxer. Het is ons eerste kindje dus ik heb echt geen idee wat normaal is. Ik dacht dat een kind vaak onder de ribben zitten.

Alvast bedankt!

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier zit hij ook heel laag, kvoel de bewegingen tot onder mm boxershort, dus het zal wel normaal zijn

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    had ik ook hoor rnd dat termijn... echt net boven je schaamstreek/bot.. voelde ik hem schoppen.. Nu, hahah.. schopt hij zij me nder mijn ribben en maag...

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik voel de baby op verschillende plaatsen maar soms ook nog erg laag. Een heel stuk onder mn navel. Zwemt nogal heen en weer denk ik ;)

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Pas na de 20 weken gaat je baarmoeder boven je navel uit komen en steeds hoger dus dan is er ook meer ruimte om hoger te komen.
    Is gewoon heel normaal bij je zwangerschapsduur

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Is inderdaad normaal.
    Tegen de tijd dat je je kindje bij je ribben voelt ben je alweer een heel stuk verder in je zwangerschap!

7. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb ook een lage buik, baby ligt ook in stuit. Mijn buik begint nu wel wat ronder te worden, eerst zat ie echt ver naar beneden. Een nadeel: zwangerschapsbroeken zitten echt niet lekker meer, want die klemmen onder tegen mijn blaas/voeten van de baby.

8. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen! Je baarmoeder komt op dit moment ongeveer tot aan je navel, zie plaatje. Dus het is helemaal normaal dat je de schopjes laag voelt. Je zult ze later wel hoger gaan voelen.

Bijgevoegde bestanden:

9. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Bedankt voor de reacties!

10. Quinnie

Quinnie Actief lid

8 jan 2012
    153
    0
    16
    Ik loop nu tegen het einde van mijn derde zwangerschap en ik heb er nog geen een tegen mijn ribben gevoeld dus het hoeft niet.

Deel Deze Pagina