hallo kleintje ,dag lieve schat wist je dat je buiten papa en mama ook nog 2hondjes had? Maya en Yuna zullen graag met je spelen , bij hen zal je je zeker niet vervelen ! Maya en Yuna melden u met veel gekwispel de geboorte van hun mini-baasje ...
Wauw! Wij hadden bij Jari dezelfde tekst van zo klein Zo lief Zo mooi En zo van ONS! Dus ik vindt jou jou tweede rechtse tekstje geweldig en gaan we waarschijnlijk zeker gebruiken als we ooit een tweede mogen verwelkomen! Ik heb hem opgeslagen
Bij de oudste hadden we: Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt. Bij de tweede: Zoveel geluk, zo klein verpakt En nu moet ik nog zoeken naar iets voor de derde. Wij zijn meer van de oneliners, dus als iemand nog een mooie weet?
Voor die gedichtjes zou ik nog wel een kindje willen haha. Alles wat wij op de 2 kaartjes hadden is hier al geschreven, maar die van itsmemarrie vind ik wel heel erg mooi!
Er zullen handen zijn die je dragen En armen waar je veilig bent En mensen die zonder vragen Zeggen dat je welkom bent deze aan de linkerkant, boven in het nederlands, onder in het duits. en rechts heel kort en bondig Naam datum, gewicht, lengte adres verder geen telefoontjes om teentjes te komen tellen-teksten etc. zijn nu ook op zoek voor nr 2...
Oogjes als diamantjes en een huidje zo zacht. Piepkleine handjes en een mondje dat lacht. Een neusje bijzonder en haartjes van dons. Het is een heus wonder dat kindje van ons. Dit gedichtje staat bij ons straks links op het kaartje. Daaronder nog een verwijzing dat mensen moeten bellen voor bezoek en een rusttijd. En dan rechts: Dolblij zijn wij met geboorte van onze dochter: .... .... Dan datum, tijd, gewicht en lengte. Daaronder ons adres en telefoonnummers.
Wij hadden links: "het regent zonnestralen" en onderaan een vriendelijk bezoek bel even voor bezoek en op rechterkant blij en geloof zijn wij met de geboorte van, onze zoon met naam en alle gegevens. Dus vrij simpel maar perfect voor ons
*proest* HAHAHAHAHAHA Bij ons komt er aan de linkerkant te staan: Je werd te zwaar, voor meneer de ooievaar! Dan geboortedatum en gewicht, en daaronder ons adres en telefoonnummer. Aan de rechterkant komt groot de naam . Wij wilden geen gedicht van 4 regels of iets echt zoetsappigs.
Pff ik heb hier ook superlang overna zitten denken, Heb er nu op staan; "heaven must be missing an angel right Now" Maar ik twijfel nogsteeds de kaartjes zijn nog niet gedrukt maar ik denk niet dat ik nog iets anders ga vinden. Heb niet zoveel ruimte voor een heel gedichtje.
Mama's wil is wet, vanaf vandaag mag papa vroeg uit bed. Maandenlang heeft mama mijn geschop moeten verdragen, dus nu wordt het tijd om papa te plagen!
Wow deze vind ik ook heel erg mooi! Ga ik onthouden mochten we ooit het geluk hebben een 2e te krijgen!
Ik had voor D. Lief klein kindje zo mooi en zo bijzonder. We gaven je een naam maar eigenlijk heet je wonder. Daaronder zijn naam, geboortedatum en gewicht. En daaronder onze gegevens. Linkerkant van t kaartje een gedichtje over langskomen. Nu doe ik hetzelfde maar dan wel een andere tekst ofcourse
Ik zoek een mooi gedicht vanuit zoonlief die een zusje krijgt! Hij is 7jaar dan dus wil niks heeeeel kinderachtigs.
zie mn oma de envelop al openmaken... ohoh ik heb ooit eentje onder ogen gehad met iets erin als heen en weer op en neer nog een keer ofzoiets en dat dan de baby dr was. Alsof je nog even moet benadrukken dat het gelukt is zwanger te raken door met elkaar te vrijen, die vond ik al te schunnig voor een geboortekaartje... Het kind dat geboren is krijgt zn eigen kaartje toch ook ooit te zien? Ik iig wel, ik heb de mijne nu in de kast staan, mn moeder heeft er zo'n mooie tekening opgemaakt op de voorkant, zo iets wil ik ook gaan tekenen.