Bii onze dochter hadden wij een engels gedichtje, A new little baby, to cuddle and love To spoil just a little and think the world of. A bundle from heaven, to simply adore Now who in de world could ask for more! Voor het bezoek, Als u van te voren even belt, En aan mijn papa of mama vertelt Wanneer u mijn luier komt verschonen, Dan zal ik u met een volle belonen! Nu bij onze zoon hebben een we een heel stoer kaartje en hebben de tekst uit naam van zijn grote zus, Papa blijft papa Mama blijft mama Maar ik heb nu de grootste klus Ik ben jouw grote zus! Mijn broertje heet ........ Een bezoekje vinden wij fijn, Maar dan op mijn broertjes kraamfestijn!
hahahaa... ik vind het echt grappig.. maar niet omdat ik de humor ervan in zie, maar omdat het echt te ver gaat hhaa... stel je voor...!! hah hahahah.. mijn dag is weer goed
Nee?? Plaatsvervangende schaamte! Zie t al voor me, opa en oma die niet weten wat ze lezen, het schaamrood op de kaken bij mijn man zn baas, en mijn (schoon)ouders die ben ik bang dan dit keer écht geen.kaartje vol trots laten zien aan hun collega's.. Wat een tekst...
Leuk topic! Eerst tranen met tuiten door dat vreselijke scheurverhaal! Daarna ( dank je wel hormonen) tranen met tuiten door de lieve gedichtjes!
Wij houden meer van de oneliners. Links komt: al 9 maanden praten ze over me, maar vanaf vandaag zullen ze me horen! Rechts komt: liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt, als je het deelt Als bezoektekst hebben we: wil je van te voren even boeken, voordat je mij komt bezoeken? Maar teksten over uitscheuren laat ik liever even voor wat het is... hahahaha Te erg gewoon! Ik hou echt van humor, ook op kaartjes, maar dat sommige mensen deze 'humor' gebruiken.. hmz
haha vreselijk die uitscheur tekst! wij doen; Kleine beentjes, mini teentjes Lachend mondje en een pamperkontje Welkom lieve ukkepuk Je bent ons eerste meesterstuk en dan de gegevens natuurlijk Een bezoektekst weten we nog niet dus blijf dit onderwerp even volgen voor wat ideëen
voor op het kaartje komt de naam van onze zoon ( nog even geheim) aan de linker binnenkant komt te staan ( van het geboortekaartje van papa): Nog bijna niets, zo klein en helemaal onwetend maar toch zo groot en fijn wat jij voor ons betekent en rechts Er waren zoveel namen Waaruit we konden kiezen Wel honderdduizend namen op een rij En deze is voor jou, je kunt hem niet verliezen Want dit ben jij. en dan zijn naam gewicht enz. en dat ze even moeten laten weten wanneer ze op bezoek komen !
wat heb ik gelachen over de gedichtjes van het knippen en scheuren. dat gaat echt te ver. iets te veel info lijkt mij. wij hadden voor de oudste zelf een gedichtje bedacht: straigt from heaven, send by god, a tiny angel, we love a whole lot. bij de tweede hadden we: met een mateloos vertrouwen en een gevoel van intens geluk hebben wij jou handje in de onze gevouwen en kan de toekomst niet meer stuk.
Haha ben blij dat,jullie er allemaal om moesten lachen toen ik dit in de bus kreeg was ik zwanger van de eerste...kreeg zowat een,hartverzakking
Ik heb een beetje zitten neuzen op internet en voor mij zijn er 3 gedichtjes die er uit springen, maar we moeten nog kiezen hoor(ben pas 6 weken) Een knuffeltje hier en een knuffeltje daar. Op je wang, op je oor, in je nek, in je haar. Nee, wacht nog eens even, ik ben nog niet klaar. Ik vind je zo lief, op je neus ook een paar! Van allebei een beetje, ach wat ben ik toch een scheetje! Mama en papa zijn zo blij, want ik lijk het meeste op... mij! `t Is feest, want er is een kleintje geboren heel lief en mooi, iedereen mag het horen Een kind om heel erg trots op te zijn een groot cadeau, ook al is het nog klein! En de rest moeten we nog verzinnen natuurlijk!! En wie weet wat ik nog wel tegen kom..
Nou moet ik je zeggen dat ik dan ook wel beetje flabbergasted zou zijn hoor... hahaha, denk dat ik iemand dan nooit meer normaal aan kan kijken zonder het uit te proesten of rare dingen te gaan denken die ik NIET wil bedenken... whahaha
Een heel groot wonder, een klein nieuw leven. Het klinkt zo gewoon, maar is voor ons heel bijzonder. Dit was het bij onze eerste,
Ons kaartje is erg basic Aan de linkerkant onze gegevens Aan de rechterkant staat; Blij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter en zusje (naam) met daaronder geboortedatum. Geen lengte en gewicht enzo. Als afsluiting staat er nog: Betoverend, zo lief en mooi!
Ik moest vaak huilen bij het kiezen van al die geboortegedichtjes. Maar vandaag is het gelukt, ik heb 4 proefkaartjes besteld
Op het kaartje van onze dochter stond: Je kwam uit ons en dat is heel bijzonder. We noemen je Lotti, maar eigenlijk heet je wonder. Op het kaartje van onze zoon komt waarschijnlijk: Op mijn teentjes kijk ik over het randje van de wieg. Dag klein broertje, ik vind je lief.
Wij hadden bij onze dochter: Als jouw oogjes naar ons stralen stroomt de warmte door ons heen. Deze liefde is oneindig, zoals jij is er geen één! En dan rechts gewoon: Dolgelukkig zijn we met de geboorte van onze dochter Naam, datum, gewicht, lengte en eronder ons adres en telefoonnummer en een tekstje dat ze moesten bellen voor bezoek en rusttijden. Nu doen we geen rusttijden erbij zetten, maar gewoon dat ze moeten bellen en dan zien we wel wat uitkomt. Bij onze zoon zitten we te denken aan t volgende gedichtje links Vandaag is het een grote dag en iedereen moet het horen! Vandaag is het een grote dag, want mijn broertje is geboren! en dan rechts: Gelukkig compleet, compleet gelukkig Naam Datum, gewicht, lengte En dan Bel, kom en bewonder! maar ik heb hier ook nog een heel mooi gedichtje gezien dus wie weet gaan we daar wel voor! Even overleggen met manlief en dan mag hij kiezen!
Wij hadden deze tekst ook namens onze zoon geschreven . Misschien dat je hem leuk vind. Mijn papa en mama vertelde mij Je krijgt er een broertje of zusje bij! Na 9 maanden van ongeduld, wordt het geheim eindelijk onthuld. Handjes en voetjes zo teer en klein, trots kan ik zeggen dat ze van mijn zusje zijn - Bram -