Vindt hem heel bijzonder. Ik werk als kraamverzorgende en wou persee geen gedichtje die ik al eens gehoord of gelezen had, en met meer dan 250 gezinnen die ik gedraaid had gaat dat al best snel. Deze ben ik nog nooit tegengekomen, vandaar onze keus.
Up! Wat een geweldig topic...krijg er inspiratie van! En die over inscheuren......erg gelachen, maar in een woord: verschrikkelijk!!!
Bij Joris hadden we: Héél lang wachten, dagen en nachten. Denken en dromen, wanneer jij zult komen. En dan, na lange tijd, een droom wordt werkelijkheid. Jij kwetsbaar mensje, zó heel bijzonder, ons kleine ventje, ons groot wonder. Alles geregeld, echt helemaal klaar, fantastisch, eindelijk ben je daar! Wil je zijn oogjes zien twinkelen, laat de telefoon dan even rinkelen. Maar... Tussen 12 en 3 niet storen, want dan zijn wij in dromen verloren, ook na tienen niet meer bellen, wat dan leer ik van mijn Papa schaapjes tellen! --------- En nu hebben we een heel ander gedichtje, zelfs 2 omdat we niet konden kiezen, maar die zet ik nog niet in online ivm meelezers en ons kaartje willen we toch helemaal geheim houden
Bij ons staat er in het kaartje, naast de gebruikelijke info: Lieve Melle, je bent meer dan welkom! En: Een droom komt uit Een wens vervult Een lege plek Is nu gevuld En tot slot: Kijken in het wiegje van Melle? Graag eerst even bellen.
hebben de zelfde! Zag hem van de week op een kaartje bij de yoga... niet coowl.. hahah.. dacht.. die hebben wij der ook op staan.. maargoed, niets aan te doen, we vonden hem leuk en latne hem dus staan..
Wij hebben het gedichtje Je hebt twee kleine handjes geef ons er allebei één wij leiden je rond Tot je zegt: "Ik het wel alleen" Wij hebben een tweetalig kaartje dus t zelfde gedicht staat diagonaal tegenover dit gedicht in t spaans. En als zinnetje hebben wij Wil je onze zoon zien, bel dan even anders slaapt hij misschien. en daaronder weer de spaanse vertaling.
Wij hebben: 'Korte beentjes, mini teentjes Lachend mondje, pamperkontje Welkom lieve ukkepuk Jij bent ons grote meesterstuk!'
Had hem net hieronder gezet! Haha, maar ik zie dat er meer zijn.. Ach.. tenzij je het zelf verzint, zul je het altijd wel ergens tegenkomen.. Inderdaad, niks aan te doen
inderdaad daar doe je niks aan, ik kijk alleen naar de geboorte kaartjes vanuit mijn directe omgeving dat ik daar niks van gebruik per ongeluk haha Ik zie het maar zo, tis gewoon n lief gedichtje
Bij de eerste stond rechts: Rowan is 9 weken te vroeg geboren, en laat nog even niet van zich horen. Moeder en zoon zijn voorlopig nog in het ziekenhuis, dus de kraamvisite komt pas thuis. Zorgen voor wat foto's doet papa wel, op www............nl Bij de 2e hadden we: Jouw handje in de mijne Mijn grote hand, jouw kleine Wat ben je nog een ukkie zeg Maar ik help je wel op weg Tot je op eigen beentjes kan staan En zegt, nu kan ik het wel aan Maar eerst ga ik met je kroelen En aan je zachte haartjes voelen Samen in de buggy rijden En later van de glijbaan glijden Ik ga je de hele wereld laten zien Want van zon zusje, wil ik er wel tien!
klopt ook hoor, kun je toch niet voorkomen.. dat mensen de zelfde gedichten gebruiken. En in mijn directe omgeving.. wij zijn de eerste die een kleintje verwachten, dus wat dat betreft hoef ik niet bang te zijn dat we wat jatte haha
Deze hadden wij ook. Blijkbaar toch niet zo origineel als ik dacht, haha. Ik vond (en vind!!) hem supermooi, moest bijna huilen toen ik 'm tegenkwam tijdens mijn zoektocht. Het gedichtje op de linkerkant, rechts de gegevens, en heel simpel "Bezoek? Leuk! Wel even bellen!" Heb het hele kaartje verder zelf ontworpen en ben er nog steeds erg blij mee. Gaat nog een hele opgave worden om bij een toekomstige nummer twee net zo'n leuke te fabriceren
Wij hebben vanboven als openingszinnetje staan: Nooit in mijn stoutste dromen, Had ik verwacht mijn broertje te mogen verwelkomen.
Wat leuk dit topic! Wij hadden bij de eerste: Zo klein dit wonder Zo pril zo bijzonder Zo dankbaar voor dit leven Zoveel liefde aan ons gegeven. Voor de 2de zijn wij 3.5jaar bezig gewerst en ben nu bijna 7wkn zwanger. Ik heb hier al wat mooie gedichtjes tegen gekomen! Ik blijf het hier volgen
wij hadden: zwarte haartjes driftige gebaartjes handjes, voetjes, ogen, oren Dolblij zijn wij dat onze zoon 'naam' is geboren! Ook van internet afgeplukt overigens
Op de voorkant zijn naam linksbinnenin: Een klein sterretje aan de hemel kijkt liefdevol neer op haar broertje Met ons eerste kindje in ons hart want dat gaat nooit verloren zijn wij ontzettend blij met daniel vandaag bij ons geboren helemaal onderaan: Kom je kijken naar ons zoontje? dna graag eerst een telefoontje. rechts: welkom lief ventje geboortedatum geboortetijd gewicht volledige naam + achternaam Hebben fijne reacties op het gedichtje gekregen.
Linkerbinnenkant: Hallo, hier ben ik weer, dit is de tweede keer. maar nu kondig ik mijn zusje aan, met een hele mooie naam. Ik ben *naam* en ik laat u weten, dat mijn zusje *naam* zal heten! Wil je mijn zusje komen horen? bel dan even van te voren! *tel.nummer* Rechterbinnenkant: Volledige naam is geboren op 00-00-0000 met een gewicht van 0000gram Fam. blablabla adres