Bij de eerste hadden we een stukje uit de songtekst van "nothing else matters" van Metallica Trust I seek and I find in you Every day for us something new Open mind for a different view and nothing else matters Nu komt er boven te staan: Hoera, het is gelukt Ik ben op mijn verjaardag geboren We konden geen mooie tekst vinden uit een nummer van Metallica of een andere goede band...
Wij hadden links: Twee harten, één liefde Uit liefde, één hart Rechts: Trots en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter Naam Datum Tijd Gewicht Geen tekstjes over bellen voor bezoek.. Uiteindelijk is er niemand zonder bellen gekomen.
Wij hebben rechts": Hoera op... september 2012 is geboren Naam tweede naam Zoon van Onze gegevens Links hebben we: We werden verliefd uit de liefde kwam jij 9 maanden lang kwam je langzaam dichterbij.... Wij rusten van 13:00 tot 15:00 en na 22:00 Voor bezoek graag even bellen Wij zijn zelf niet zo van de rijmpjes en we hebben ook een stoer kaartje dus wij wilden het niet te zoet maken.
In onze kaart komt een tekst uit een nummer wat mijn man en ik allebei heel mooi vinden... Vandaag is het de eerste dag... Van een nieuwe Tijd. Het is een nummer van Jiggy Djé met daarin een sample verwerkt van Herman van Veen.
In mijn dochter haar kaartje staat: En nu maar wachten op je eerste hapjes je eerste traantjes en je eerste stapjes. Het eerste lachje en je eerste tandje het eerste echte zwaaien met je handje. Je eerste woordjes en je eerste zinnen ons groot avontuur kan nu beginnen.
Links: Zo puur Zo volmaakt Zo bijzonder Ons wonder Rechts : welkom lieve Cas Datum Onze namen en adres Verder niets we willen het simpel houden.
Whahahahahaha ik vind hem geweldig hoe verzinnen ze het. Zit werkelijk te gieren van de lach hier. Zou zelf nooit voor zo iets kiezen, maar zou in een pisdeuk liggen als ik zo'n kaartje binnen zou krijgen
Ik doe waarschijnlijk: De mooiste muzieknoten klinken in mijn oren Ik wil iedereen vol trots laten horen, dat mijn dochter is geboren. Ik wil een geboortecd maken met passende envelop. Alles zelf ontworpen. En op de cd komen wat mooie liedjes incl 2 zelf ingezongen en gespeeld op gitaar.