Oke komt ie, I'm a bit confused Normaal gesproken test je dag 18 vanaf je punctie. Dat is een week na mijn od Dus aankomend weekend hoor ik ongesteld te worden maar volgend weekend kan ik pas testen. Ehmmm maar als je overtijd bent dan hoor je toch te testen? Wie helpt mij hier even uit de droom?
ik geloof dat je vanaf 15 dagen na je punctie kan beginnen met testen. 18 dagen na punctie is dan prima om een test te wagen mocht je dan nog niet ongesteld geworden zijn
Vrijdag 16 augustus gestopt met de pil, zaterdag ongesteld geworden Donderdag 5 september punctie, 6 follikels 4 goede eicellen Zondag 8 september terugplaatsing embryo's 1tje 6-cellig 1tje 4-cellig maandag 23 september testdag zwangerschap
De punctie kun je als eisprong zien. In principe kun je dus twee weken na je punctie een zwangerschapstest doen. Veel ziekenhuizen raden twee weken na de terugplaatsing aan, puur voor de zekerheid. Succes!
Aha, dank dank allemaal voor 't meedenken! Ik heb van de week al een pretpakket aan testen gekocht. Ik ga die twee weken echt niet trekken en test om de dag hihi De meeste zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn maar mij geeft het juist rust om er wel mee bezig te zijn.
Hey, wees voorzichtig hoor; het is moeilijk maar je kunt beter de dagen echt afwachten want stel dat je iets te vroeg test en dan een vals-positief krijgt en helemaal blij bent en dan iets later blijkt het dat het toch niet zo is. Dat lijkt me heel naar. Ik duim voor het beste natuurlijk!
HI, Ik weet ook niet of je utrogestan bolletjes neemt, maar deze bolletjes houden vaak je ongi tegen, dus altijd testen na 14 dagen, anders geef je jezelf valse hoop. Ik duim voor je dat het bij jouw wel gaat lukken. Succes met wachten
Ja ja de beruchte bolletjes, vreselijk die dingen. Ik zit al weken met dat nare liedje in mijn hoofd. Bolletjes in me hol, ik zit met bolletjes boordevol, van ehhhh ff googlen. Ja gevonden van holland en holland. Ik betrap me er zelf op dat ik op de wc (iedere keer weer) dat liedje neurie.
Wij hebben een test gedaan op dag 10 na de punctie... Wij waren van mening: we houden er rekening mee dat een positieve test alsnog later negatief kan worden, maar dan weten we dat tenminste. Gelukkig werd dat streepje feller... Veel succes met wachten / testen / broeden!
Ik heb op dag 8 na TP mijn eerste test gedaan. Hierop was toen een heel licht streepje te zien. Hou inderdaad wel rekening met de pregnyl, maar die is 10 dagen na spuiten (en dus 5-6 dagen na tp) je lichaam wel uit.
Ik mocht 14 dgn na TP testen. Nu spoot ik ter ondersteuning pregnyl dus kon eerder valspositief testen. Nu ben ik op dag 8 na TP begonnen en deze was zeeeeer licht positief. Doorgetest en nu op dag 14 na tp edn clearblue:zwangrr 2-3 weken....succes!