Wellicht zijn er meerdere mensen die hier last van hebben... Wij hebben altijd zo'n nieuwjaarsborrel met een drankje, hapje en een praatje en iedereen staat dan in de hal en gaat elkaar langs en de meeste collegaatjes zoenen elkaar dan... GRUWELIJK vind ik dat dus maar sommige mensen kun je niet alleen een hand geven want die trekken je al helemaal naar zich toe...andere kijken ook maar vreemd als je alleen een hand geeft... Man ik heb al eens gedacht samen met een andere collega om niet te gaan of strontspray op te doen hihihi...maar het is zo vreselijk...er zitten zoveel mensen bij die je niet wil zoenen...bah en hoe doe je dit nou netjes....zonder dat je gelijk in zo'n "kus val" zit waar je niet meer uit kunt... Kom maar door met die tips...wellicht kan ik ze hier op het werk nog verspreiden en kunnen we ze testen... Thanks allemaal!!
Een collega van mij doet altijd een button op met de tekst "IK ZOEN NIET" Kan er wel om lachen..en het werkt ook nog!
TS: grappig heb juist ook een topic over sociaal doen op het werk Maar hier komt mijn ultieme tip, werkt altijd tegen kussende mannelijke collega's. Je hoest/niest/doet iets anders vies juist voor je binnen komt en zegt dan sorry ik ga geen kus geven ben erg verkouden/ziek/allergisch/...
Ja maar als je er al 4 jaar werkt dan gaat dat toch opvallen denk ik zo hahahahaha....het is wel een goede tip!!
Yep een echte stoere chick Ja ik hoor dit wel vaker van collegaatjes maar op het moment dat je allemaal in een rijtje staat verschrikkelijk...ik vind je een bikkel
Uhhh, Nu je het zegt, ik doe dat al jaren, zou het de anderen echt wel opvallen. Mss elk jaar nieuwe viezigheid verzinnen. Nee serieus, de anderen valt het hier niet op. O, nog een goede: ipv iedereen een hand te geven als je vertrekt, roep je vanaf de deur " daaaaag, groetjes, ik MOET nu echt weg creche/kinderopvang/supermarkt/dokter sluit zo". O, wat ben ik toch een aso zeg
nou eigenlijk ben ik een loser hoor want heb geen werk nu meer buitenshuis maar goed ik zal vast wel kusjes krijgen van vieze ouwe mannetjes die ook bij ons in de straat zitten en een bedrijf hebben en geile chauffeurs enzo
Geen idee of het bestaat, maar misschien bij de feest/fopwinkel een nep koortslip kopen en opplakken!
Of flink wat knoflook eten en van te voren iets met spinazie of maanzaadjes dat nog lekker tussen je tanden zit...
Precies de rede waarom ik niet naar de nieuwjaarsborrel ga. Wij hebben altijd een borrel met het gezondheidscentrum (ik werk bij de apotheek). De helft ken ik niet eens bij naam. Ik heb er zo'n hekel aan. Mijn eigenlijk collega's wens ik op de werkvloer wel de beste wensen en dan vind ik het wel prima...
Oja, leuk he al dat gekus. Daar hou ik ook niet zo van... Ik zou gewoon als je elkaar een gelukkig nieuw jaar wenst, een afstand nemen en je arm uit strekken zodat ze zien aan je houding dat je geen kus wenst.
Die button is lekker duidelijk op een grappige manier, als je het écht wilt voorkomen zou ik daarvoor gaan. Misschien te koop bij de Expo? Als ik op een verjaardag ben, en er komt iemand binnen die ik niet wil zoenen, blijf ik gewoon heel asociaal op mn kont zitten. Bij mensen die ik wel wil zoenen sta ik op
Doe de "Oprah"... (dus je armen voor je uitstrekken, zodat mensen niet op kus- en knuffelafstand kunnen komen, doet "The big O" ook altijd als ze mensen niet wil kussen/knuffelen, moet je maar eens opletten )
boeiend.... t is goed bedoelt toch..... ik doe niet zo moeilijk en wens iedereen een gelukkig nieuw jaar met 3 zoenen
Oh bekend "probleem" inderdaad.. hier dan niet op het werk (want heb maar vijf collega's) maar we hebben elk jaar op nieuwsjaarsdag een nieuwjaarsreceptie met de hele familie. Supergezellig altijd, maar het zijn zo veeeeeeeeeeeeel mensen! En die verwachten inderdaad allemaal drie zoenen. Het flauwste vind ik nog wel dat wij vrouwen IEDEREEN moeten zoenen, dus zowel de mannen als de vrouwen!) en de mannen hoeven alleen de vrouwen te zoenen. Das toch niet eerlijk!! Ik hou er dus ook niet zo van, maar ok, die ene keer per jaar.. ik overleef het wel weer! Anyhow, ik los het meestal op door zo vroeg mogelijk te komen zodat de groep die er al zit, zo klein mogelijk is. Dan verspreid je het een beetje, hoef je de rest "pas" te kussen als ze binnenkomen. Als je zelf laat bent, is iedereen er al en ben je een half uur verder voor je iedereen hebt gehad. Zucht. maar.. de receptie zelf is wel altijd errug gezellig! Zodra we de verplichte zoenerij hebben gehad, dan!