Hoi Meiden ik was benieuwd wie er hier thuiswerk doen, wat voor en bij wie. Ik heb zelf een baan via t uitzend bureau maar wil graag nog wat daarnaast doen. Maar dan gewoon thuis. Inpak werk ofzo.
ik heb er wel eens naar gezocht maar bijna alles kwam louche op mij over. dan moet je bijvoorbeeld eerst geld overmaken enzo... nee niks voor mij. Had op zich wel interesse in het baantje als sms-operator (ik word toch niet warm of koud van andermans vunzige smsjes) maar vind het eigenlijk te veel gedoe met belasting enzo
Ík bedoel niets via internet ofzo maar gewoon thuis enveloppen plakken of haarklipjes op kartonnetjes doen. Dat soort thuiswerk dus gewoon lekker met me handen bezig zijn.
lijkt mij oo wel wat, haarclipjes op kartonnetjes doen hihi Maar volgens mij zijn al die thuiswerk bedrijven onbetrouwbaar.
Een keer gedaan en ik moest ongeveer 40 uur met z'n 2en soms met z'n drieen werken voor 100 euro...nou dat heb ik 1,5 maand volgehouden..
ik heb al een baan en betaal dus al belasting. bij dit baantje kreeg je bruto uitbetaald en moest je het zelf opgeven bij de belasting. ik heb een hekel aan formulieren enzo... dus vandaar te veel gedoe
mijn moeder doet dat er ook bij... maar kan ze beter mee ophouden.. al die bende in de hut... en dan krijgt ze geloof ik net 5 euro voor 3000 kaartjes pfffffffff wat een gek zeg!
Maar nu weet ik nog niets, heeft iemand een adrs ofzo voor me. dan kan ik zelf bepalen of ik t wil gaan doen en of het goed verdient.
Ik ben sinds vorige week aan het thuiswerken. Kaartjes inpakken Je verdient er idd niet veel mee, maar wel een extra zakcentje denk ik dan maar
Ik doe het via AMC uit Oudenbosch. Ik denk alleen niet dat jij daar wat aan hebt, want het is erg ver bij jou vandaan. http://www.amc-packaging.nl/amcindex1.htm
En wat moet jij dan verpakken als ik vragen mag? Ben ik dan weer nieuwsgierig naar. Je zegt ook dat je er wel een zakcentje aan overhoud maar ik kan op de site niet vinden wat ze betalen eignelijk...
Als je informatie wilt, zul je moeten belen en dan hoor je alles. Ze werken wel met wachtlijst. Ik verpak kaarten. De verdiensten verschillen, ligt eraan hoeveel werk je eraan hebt en hoeveel je doet. Reken op iets van 80 per opdracht. Je kunt er niet bepaald van rondkomen dus