Wie heeft er een leuk idee om van hout te kunnen maken, uiteraard is alles uitgezaagd en de kids mogen verven en eventueel in elkaar zetten. We dachten aan een schatkist of vliegtuig, maar misschien hebben jullie nog een origineel idee! Thx Tamar
lijkt me voor 5 jarigen nog wel ingewikkeld. zeker van hout om in elkaar te zetten. Sorry, heb dus ook geen andere ideeen om van hout te maken, Wij gaan katoenen tassen betekenen met textielstiften en schorten , en maken dan cakejes, die we versieren en die ze met schort en in de tas mee naar huis kunnnen nemen succes met verzinnen
Bij mijn zoon op school hebben ze een tijdje geleden een thema gehad, de riddertijd. Ze hadden van hout een zwaard gemaakt en een schild....en plezier dat ze er mee hadden!
Misschien is het in elkaar zetten wat teveel voor de mannen en we kunnen er natuurlijk van te voren voor zorgen dat het al in elkaar staat. Ik vind het ridderthema geweldig! Stoer voor die mannen! Gr
Is ook heel stoer hahaha!....En als je idd zorgt dat het allemaal al klaar ligt kunnen ze het zelf mooi beschilderen! Zijn er ook meiden op het feestje?
Nee, dat geloof ik niet. Het is het zoontje van mij zus, ik beld haar net ze was ook erg enthousiast. Dus wie weet, ze gaan eerst pannenkoeken eten misschein ook al in het ridderthema! Even brainstormen hoor! Gr
heb je geen kinderboederij in de buurt? Met mijn dochter haar 5de verjaardag zijn we dus naar de kinderboederij geweest en daar heb je veschillende thema feestjes waaruit je kan kiezen harstikke leuk. Aangezien we kinderen bij hadden met verschillenden leeftijden was het echt toppie.
En misschien afmaken met leuke servetten, bekertjes en bordjes: http://www.winkeltjes.net/doosvolplezie ... MAod9zpgzg