Telefonisch stalken

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bedankt voor je lieve reactie (en de mensen hierboven trouwens ook!). Ik pak even bovenstaand stukje eruit...

Ik denk dat zij wel degelijk een psychische stoornis heeft én ze denkt de relatie te kunnen herstellen. Het één sluit het ander niet uit. Wanneer je ziet in welke mate zij contact probeert te leggen, dan begrijp je dat het geen normaal gedrag is.

Dit doet ze door middel van manipuleren, isoleren en vervolgens opnieuw contact te leggen doordat zij dan de enige persoon is, waarmee ik zogenaamd contact heb. Dan gaat ze poeslief doen totdat ik weer exact naar haar pijpen dans - wat ik dus never nooit niet meer zal doen. Dit heeft ze in het verleden namelijk vaker gedaan. Echter werkt het inderdaad niet meer omdat mijn omgeving hiervan op de hoogte is.

De rest van de familie van moederskant wenst sinds kort ook afstand te nemen van haar en zo heb ik dus al drie tantes die graag het contact met mij willen vernieuwen en het gezellig willen hebben - maar durf ik het simpelweg niet aan om het contact te herstellen, puur om de doodeenvoudige reden dat ik niet wil dat 'dat mens' zich weer in mijn leven opdringt door middel van hun. Ik weet namelijk dat ze het zou doen. Ze is tot alles in staat en gewoon van lotje getikt.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
    Hoop dat je heel gauw rust krijgt van der.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb niet alle pagina's gelezen hor, maar hoe komt het dat haar werkgever niet op de hoogte is van het feit dat zij zo'n stoornis heeft? Dan moet ze toch ontslagen worden cq opgenomen??

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Misschien. Klinkt dit wel heel dom, maar heb je wel eens overwogen om te emigreren?? Ik neem aan dat t stalken een stuk moeilijker wordt, aan de anderr kant snap ik dat je dan alles zelf moet opgeven voor haar ( resterende familie en schoonfamilie, vrienden, werk) en dat je haar die macht niet wil geven...

Verder heel veel sterkte, vreselijk meer kan ik niet zeggen

Deel Deze Pagina