Hoi dames, ik ga dit weekend op zondag naar de Efteling met mijn gezinnetje en we blijven er nog slapen ook in het Hotel! Nu zag ik per toeval dat ook die nieuwe attractie Raveleijn dan geopend is. Heeft iemand eigenlijk al een idee wat voor attractie dat zal worden? Ik krijg het idee als ik de spotjes op tv zie en de serrie op Rtl, dat t iets met ridders te maken zal hebben of niet? Misschien een ruiter/ridder show met paarden? Dus iemand die het weet??? Oja zondag zal t wel druk zijn bij Raveleijn, dus hopelijk maandag een stuk minder...
@mowtom Raveleijn is idd een show met paarden. De stad waar Raven Ruiters zullen zijn. Ontdek de vervallen stadspoort die toegang geeft tot de magische stad Raveleijn en beleef de spectaculaire parkshow. Vijf kinderen groeien uit tot ruiters te paard die de strijd aangaan met hun overheerser en de nog grotere verschrikking. De adviesleeftijd voor de show is echter wel 6+. En om de show te bezoeken moet je een kaartje halen bij de ticketautomaten op het plein bij Raveleijn. Heel veel plezier zondag en maandag.
Hmmm 6+, das wel jammer. Zou het anders te eng zijn of zo? Nou ja we zien het wel. Ik heb er in ieder geval kei veel zin in! Het wordt gewoon kei mooi weer dit weekend!!! Bedankt in ieder geval voor jullie antwoorden
Mijn vader heeft mee gebouwd aan de attractie en die mochten laatst naar de preview. Ze laten een stukje van de serie zien. Het duurd ongeveer een half uur de show en is voor 6+ er komt een meerkoppige draak in voor die vuur kan spuwen enz.
Je moet er dus extra voor betalen? Welja, en de entreeprijs omhoog en er ook nog voor betalen. Nou dan hoef ik t al niet meer te zien hoor
volgens mij zit het al bij het entreekaartje bijeen hoor! wij gaan in de meivakantie, ben erg benieuwd!
Nee je hoeft niet te betalen maar je moet wel een kaartje halen er zijn maar een paar shows per dag op bepaalde tijden. Er kan 1500 man in dus als de kaartjes op zijn zit het vol heeft het geen zin om nog te wachten in de rij.
Hallo, Wij zijn afgelopen maandag geweest en omdat we een abonnement hebben, mochten we naar de try-out. Eerst is mijn man geweest en de volgende show ikzelf. (onze kids van 3 en 1 vond ik wat te klein om mee naar binnen te nemen) inderdaad eerst even kaartje halen. Het is een leuke show. Maar wel wat harde muziek, een meerkoppige vuurspuwende draak. En ridders op paarden. Verder ook roofvogels. Overigens is de leeftijd een adviesleeftijd. Er zaten bij ons meerdere kleine kindjes in de show. Heel fijn weekend, maar dat zal vast goedkomen! Milo