Kan ik nog af van mijn Ben Mobile contract

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben dus een beetje pissig op mijn man.
    Ik zit bij T mobile en kon nu weer na 2 jaar een nieuwe telefoon uitkiezen en contract verlengen.
    Afgelopen week gedaan maar toen begon mijn man er dus over dat ik bij T mobile ruim 10 euro meer betaal dan bij een andere provider.
    Hij begon dus al over Ben telecom maar omdat ik daar alleen maar negatieve verhalen over hoor zei ik al daar echt niet heen te willen.
    Oké maar hij zou wel naar een andere optie kijken dus bezorging voor komende maandag geannuleerd waardoor deze aanvraag dus vervallen is.
    Ik dacht bij mezelf van oké prima want het scheelt toch best wat geld.
    Nu heeft die dus bij Ben telecom een contract voor me afgesloten van 17.50 Pm met nummerbehoud.
    Ik ben daar best link van geworden omdat ik alleen maar negatieve verhalen lees over deze provider en ook van collega's hoor ik alleen maar slechte verhalen.
    Ik wil er dus vanaf en nu bij T mobile blijven.
    Ik mag toch aannemen dat wanneer ik de telefoon met nieuwe sim kaart niet in ontvangst neem zij mij ook tot niets kunnen verplichten?
    Je krijgt dan per mail het verzoek om een afspraak te maken en je moet je dan indentificeren etc maar bij t mobile is het zo dat wanneer je na 6 dagen niet reageer dat dan de order komt te vervallen.
    Is dit bij alle providers zo en hoef ik dan verder niet te bellen?

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zou er even de voorwaarden op naslaan als ik jou was. Zou er niet van uit gaan. Als je een contract afsluit zit je er iver het algemeen wel aan vast.
    Ik heb overigens jaren bij Ben gezeten en heb er nooit klachten over gehad, ook vriendinnen niet.
    Nu bij telfort omdat die het goedkoopst waren icm de telefoon die ik wou, zij zijn ook prima, maar ik vind Ben zeker niet slechter.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Is het telefonisch afgesloten? Zo ja dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Maar hoe dan ook je moet sowieso zelf bellen om de order te annuleren en niet afwachtten ;)

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het is inderdaad telefonisch afgesloten.
    Ik ga maandag direct bellen en afzeggen.
    Op de site zag ik ook dat er een formulier is wat je kunt opsturen maar ga eerst bellen.

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Volgens mij kan jou man officieel geen contract afsluiten op jouw naam.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Klantenservice bellen is voldoende en als de postbode komt neem dan niets aan en teken niets voor ontvangst! Dan wordt het automatisch terug gestuurd anders kost het je ook nog verzendkosten en kan het nog weleens misgaan op deze manier ;)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Het staat op zijn naam😉

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh balen!

9. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    #9 chantal1606, 10 jul 2015
    Laatst bewerkt: 10 jul 2015
    Ben ís T-Mobile naar mijn weten! Het is een onderdeel van...

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    T-Mobile heeft Ben ooit eens overgenomen, maar later is Ben toch weer apart, als dochterbedrijf of zo, opgestart. Ze maken gebruik van het T-Mobile netwerk, dus er zou niks voor je moeten veranderen.

Enige verschil is denk ik klantenservice of zo. Maar als je geen problemen hebt, heb je daar ook niks mee te maken, toch?

11. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Dit is niet helemaal waar. Ze huren een deel van het bereik, maar zijn altijd ondergeschikt aan t mobile en vaak ook begrensd (bijvoorbeeld geen 4G ). Als het eegens druk is krijgen t mobile klanten voorrang. Het bereik is dus niet per definitie net zo goed.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben ook al jaren Benklant, tot volle tevreden. Toen Ben vroeger nog Ben was en overging naar T-Mobile was ik er juist gauw weggegaan. Het werd een stuk duurder en ik hoorde allemaal slechte verhalen over T-Mobile (slecht bereik voornamelijk. Mijn pa had bijvoorbeeld totaal geen bereik op het Noordzeestrand en ik met KPN wel.). Toen naar KPN gegaan. Jaren gebleven, maar uiteindelijk weer teruggegaan naar Ben toen Ben ineens weer bestond.

Volgens mij kun je het nog wel annuleren hoor en terug naar T-Mobile.

13. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik ben trouwens ook al jaren een tevreden klant van Ben. :)

14. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Als het op de naam van je man staat moet hij zelf bellen. Want jij kunt niets veranderen aan zijn abbonement, laat staan opzeggen ..

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik ga weer terug naar Telfort. Ik ben niet tevreden over Ben en dat is meer over de beperkte mogelijkheden.

16. Ben is fantastisch! :D Ik zou echt niet zonder die verjaardagsfilmpjes kunnen, die ze elk jaar sturen ♥

Deel Deze Pagina