En waren zijn tests goed ? Ik heb het nog een keer gevraagd, maar telefoon in zijn kontzak vindt hij niet lekker zitten, in zijn borstzak ook niet want dat is lastig met opnemen, een buideltasje vond hij onzin, want 'dat zit toch ook dichtbij', en toen ik zei dat hij dat buideltasje op z'n heup kon draaien, vond hij buideltasjes irritant. Een gewoon tasje doet hij niet, want dat ziet er niet uit (raar een man met een tas), toen ik zei dat er tegenwoordig veel meer mannen een tasje hebben, vond hij het toch te irritant. En toen ik vroeg of hij dan minstens als hij thuis was, zijn telefoon ergens neer kan leggen in plaats van in z'n zak houden, zei hij dat hij dan de trilfunctie niet kan horen.. dus ik deed ZUCHT en zei : Dan zet je toch je ringtone aan ? Toen zei hij nee, want ik wil geen ringtone horen, ik vind een trillfunctie fijner. Kreeg bijna de neiging om te zeggen: Nou dan tril je maar lekker een end weg.. pfff <zucht>
Mijn vriend heeft trage zwemmers en zijn daarvoor bij de uroloog geweest en aan hem hebben wij ook het nodige gevraagd. Hete douche, strakke broeken, strakke onderbroeken enz. Hij vertelde ons dat het allemaal dingetjes zijn die in der loop der tijd in het leven zijn geroepen maar nooit wetenschappelijk zijn bewezen. Zijn mening was dat het allemaal onzin was hij zei dat zou betekennen dat mannen in tropische landen nooit een vrouw zouden kunnen bevruchten vanwege de warmte Maar ondanks zijn mening hebben we wel wat veranderd geen strakke onderbroeken en spijkerbroeken en niet al te heet douchen, en geen laptops op schoot zetten en goede gezonde voeding. Of het heeft geholpen zie mijn bannen maar wat er heeft geholpen geen idee, kan ook pure toeval zijn geweest.
Owh hee! Al eerst natuurlijk GEFELICITEERD en mooi zwangerschap toegewenst. Ik heb geen idee wat ik er verder van moet denken.. het kan inderdaad zo zijn dat het geholpen heeft bij je vriend, maar het kan ook toeval zijn idd.. Lastig!
De zaadtest was gelukkig goed! Hij heeft hem al een tijdje geleden gehad via de huisarts. Een paar weken geleden waren we bij de gyn en hij keek de uitslag na en zei dat het zelfs erg goed was! Mijn man trots natuurlijk . He maar wat vervelend dat hij zo reageert! Ik snap dat je je gefrustreerd voelde. Moest wel lachen om je laatste opmerking, maar is eigenlijk helemaal niet leuk. Hopelijk klopt het wat Wherona zegt en maakt het niks uit.
Ow super! Dat helpt wel he, dat je zekerheid hebt over zoiets! Ben je tenminste niet met twijfels over je man aan het klussen! Goed voor de positive thinking Ik hoop ook dat het niets uitmaakt! Of dat ik misschien nu wel zwanger ben Dan weet ik wel dat het niets uit hoeft te maken die hete douches en strakke broeken en telefoon, hebben de andere meiden die zich er zorgen over maken ook wat meer rust hihi
Denk dat het sowieso niet goed is om een mobieltje vlakbij je te dragen, maar ja wij vrouwen kunnen het makkelijk in ons tassie stoppen waar moet een man het laten? Voor hun ook wel lastig eigenlijk . Mijn vriend heeft zelf de beslissing genomen om geen strakke onderbroeken en broeken meer te gaan dragen en geen al te hete douche meer hij wou het in ieder geval proberen. Alles ervoor over hebben. Maar heeft bij ons ook wel een tijdje geduurd hoor voordat hij er zoveel aan wou doen denk een mannen eigenschap
Hallo, Mijn man doet uit zichzelf zijn telefoon uit zijn broekzak, zodra hij thuis is...! Wat is het effect van zink? (Weet iemand dat?) Verder eten we gezond, roken we allebei niet en drinkt mijn man nauwelijks alcohol. Dus afwachten maar weer.....
Mijn vriend had veel van die dingetjes die slecht zouden zijn, hond vaak op schoot (lekker warm zaakje dus). Veel met mobiel in broekzak, strakke boxers.. en nog zoveel meer. Achjaa, het zal wel. We hebben gewoon geluk gehad of zijn beiden erg vruchtbaar, wat het ook was, we waren gewoon de tweede ronde zwanger hoor. Ik zou me niet teveel bezig houden met die onzin in ieder geval.
GSM straling is in zijn algemeenheid wel schadelijk, het is straling! De rest ben ik met je eens, maar straling (ook magnetrons e.d.) is gevaarlijker en slechter dan veel mensen denken! Let dus ook daarop!!!
Ja ik let er sowieso wel op Heb hier ook altijd de stroom overal vanaf als ik apparaten niet gebruik, maar ik ben zelf ook gevoelig voor elektrische straling dus als er teveel aan staat ben ik zelf ook onrustig.. Maar goed, moet maar hopen dat hij een beetje rekening houdt ermee Kwam ik er vandaag achter dat hij altijd de hele dag door energiedrink drinkt.. pfff !!
Haha ja, nu maar hopen dat het een dozijnkrat is, en niet eentje met 365 blikjes omdat het zo goedkoop was Heel lief van hem! Maar ook gezonder voor hem!