niet lekker door foliumzuur?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladys1987, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik slik sinds een paar dagen foliumzuur...alleen heb ik al een paar dagen geen lekker gevoel in mijn maag/darmen (nou heb ik ook pds dus dat is vaker drama bij mij:()..heeft iemand hier ook last van (gehad) tijdens het slikken van foliumzuur?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ikke ik kreeg er zo`n gruwelijke maagzuur van..

ben toen overgegaan op mamavit van davitamon en nergens geen last meer van gehad

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    goede tip! dankjewel! Ik ga wel even kijken naar die van de Davitamon. (heb ze nu van Etos)

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Heb je pure foliumzuur, of een multivitamine.
    Ik had het bij een multivitame van de etos. Ben toen overgestapt naar die van vsm, puur mama. En dat ging wel goed..

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik heb ook de multi zwanger worden van de etos en vooral als ik ze sochtends op een nuchtere maag inneem word ik er niet lekker van, 1 keer zelfs over moeten geven! Neem ze nu niet meer sochtends maar pas ergens rond de lunch als ik zeker weet dat ik wat in mn maag heb en dan savonds vlak voordat ik naar bed ga nog 1. Nu heb ik nergens meer last van!

6. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Het is zoiezo beter om tabletten niet op de nuchtere maag te nemen.
    Ik gebruik ook puur mama van vsm en die bevallen prima.

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ja, had ik ook.
    Ik werd er ook een beetje misselijk van enzo.
    Ik ben overgegaan op Etos zwanger worden pillen al snel, daar zit ook foliumzuur in maar die viel me veel beter!

8. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik moet ook overgeven als ik de tabletten 's ochtends inneem zonder dat ik eerst gegeten heb, nu eet ik dus eerst iets voordat ik ze inneem en dat gaat goed.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb er vele soorten geprobeerd, maar van alle werd ik misselijk (ook al voor zwangerschap) dus ik slikte het neit...VK vond dat niet erg...het was altijd beter, maar als je er ziek van word...tsjah..

Proberen er zijn veel soorten en maten en dingen, en niet op lege maag slikken!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou ik had dat symptoom dan wel niet maar was er ook allergies voor, ontzettende erge jeuk en uitslag terwijl de dokter zei dat dit eigelijk heel weinig tot nooit voorkomt...nou het kan wel hoor.

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik gebruik nu foliumzuur (verder niks) van Etos eigen merk. Eerst nam ik ze sochtens na het ontbijt. Nu heb ik het gisteren na het avondeten genomen...kijken hoe dat gaat. Ik ga morgen wel even kijken voor andere...misschien het dan beter gaat. Ik ben in iedergeval niet gek:p en de enige die er last van heeft!

Deel Deze Pagina