Dit is echt de grootste kul die ik ooit gehoord heb. Die licht ontflambare Samsung 7 die zelfs niet meer op vliegtuigen worden Is zeker ook omdat mensen slecht met hun toestel omgaan. Gewoon gebruik moeten ze kunnen hebben. En de accu's van samsung zijn nu eenmaal een zwak punt dat is algemeen bekend en welicht heb jij gewoon altijd een goede gehad. Dat is niet gek want het meer en deel van de toestellen voldoet natuurlijk aan de eisen die je van een toestel mag verwachten. Ik heb een paar weken terug mn Iphone ce in de plee laten vallen. Doet het gewoon nog. Blijkt dat apple ze voor dat soort ongelukjes beschermt heeft zonder dat dat als USP vermeld wordt. Als daar wat mis is met de accu binnen het jaar wordt hij bij een apple store in NL direct geswapt en je gegevens omgezet. Niks ten nadelen van Samsung hoor. Maar heb in een telefoon winkel gewerk en niks kwam vaker binnen als LG of Samsung. Ook de high end toestellen.
Die "licht ontvlambare toestellen" wat overigens de note s7 versie waren, zijn allemaal teruggeroepen & van de markt gehaald. Ook Apple erkende in 2016 een probleem van vroege exemplaren van de iPhone 6s, waarbij de telefoon door een probleem met de accu zichzelf onverwachts uitschakelt. Klanten die daar problemen mee hadden, konden kosteloos de accu laten vervangen. Moeten we er nu ook van uitgaan dat Apple bekend staat met het hebben van een slechte accu?? Dat je ooit in een telefoonzaak gewerkt hebt, wil nog niet veel zeggen hoor! Ik heb er ook ooit gewerkt. De samsung en LG toestellen van nu zijn niet meer te vergelijken met wat ze vroeger waren. Samsung liep in het begin absoluut achter de feiten aan en liet Apple winnen als het ging om de snelheid van introductie van de nieuwe smartphone. Maar samsung heeft de achterstand van de eerste jaren ruimschoots ingelopen. Het Android besturingssysteem dat in de smartphones aanwezig is biedt meer kans op samenwerking met andere systemen dan het systeem van Apple. Natuurlijk werkt Apple ook perfect, begin je er eenmaal aan, dan wil je waarschijnlijk niet anders meer. Laten we duidelijk zijn. Ik ben gek op alle merken toestellen, maar heb voor samsung gekozen, omdat ik deze in bepaalde opzichten veel beter vind dan andere toestellen. Ik zal nooit een ander merk afzeiken, maar kan me wel mateloos irriteren aan mensen die dat doen. First of all get your fact togheter voordat je onzin komt kramen! De samsung Galaxy S7 (is overigens een heel ander toestel dan de note s7!) heeft een grotere 3000 mAh-accu, wat geen overbodige luxe is gezien het grotere en scherpere display. Gemiddeld houdt die het anderhalf tot twee dagen uit, waarna je hem aan een snellader kunt hangen of draadloos kunt opladen. Een prima accu dus! De iPhone 6S heeft hiervoor geen ondersteuning en beschikt bovendien over een kleinere 1715 mAh-accu. De software is immers perfect geoptimaliseerd en de chipset van de 6S is efficiënter. Bij intensief gebruik haal je gemakkelijk het einde van de dag; doe je het rustiger aan, dan is anderhalve dag haalbaar. De iPhone 6S heeft eindelijk ook een accubesparende modus, al is die niet zo effectief als Samsungs alternatief. Wat ik wil zeggen is: Meestal heb je zelf al een voorkeur voor een merk/toestel, maar daarom hoef je andere merken niet af te gaan zeiken