telefoon huisarts gemist.. bezorgd..

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    He wat vervelend! Ik snap heel goed dat je ongerust bent nu... Hopelijk hebben ze toch gewoon voor jou gebeld en niet vanwege de hielprik!

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik merk ook gewoon dat ik echt wel een klap heb overgehouden van die stomme pre-eclampsie, maak me gewoon continu druk om haar.. heb me zo'n zorgen over haar gemaakt toen ik zo ziek was en dat gaat nu vrolijk verder.... echt mega labiel..

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Logisch is ook niet niets allemaal, probeer toch wat te slapen en dan morgenochtend vroeg gelijk bellen. Ik duim dat het meevalt en in ieder geval over jou gaat meid!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat naar die onzekerheid! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Helaas kan ik je niet helpen aan het antwoord...

Sterkte, hopelijk slaap je snel in dan is het snel morgen!!
    Ik duim dat het voor jouw uitslag was!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik moest trouwens mijn urine inleveren omdat ik afgelopen zondagavond bij de huisartsenpost zak met gruwelijke buikpijn die uitstraalde naar de rug.. was waarschijnlijk verstopping, maar hij wist het niet zeker..

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou niet gelijk van het uiterste uitgaan (ze moet nog slapen butterfly :s) , misschien belt hij wel gewoon voor even een vervolg afspraak voor misschien wel een ontsteking of dat je medicijnen er voor kan halen en dat die klaar liggen.
    Het kan best meevallen. Je moet afwachten. Is rot maarja je moet :).

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Butterly doelde ook op een eventuele blaasontsteking volgens mij hoor;)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Moontje uhmm je ha heeft een nummer voor spoed toch. Bel daar naartoe en zeg dat je net thuis komt en de oproep gemist ziet staan, en dat je er een beetje van in paniek bent. Het is spoed voor jou want jij ligt nu een halve nacht wakker,van de zenuwen.

En idd uitslag hielprik gaat via brief,niet via ha

9. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn huisarts heeft soms de neiging zelf te gaan bellen. Ook als uitslagen negatief zijn (lees: geen kwalen hebben opgeleverd waar wat mee moet gebeuren).
    Er hoeft niets te zijn. En die hielprik had mijn verloskundige ook gezegd dat daar een brief over zou komen als er wat gevonden was. Dus ik denk dat t niet om dienen ging. en dan nog al denken ze wat gevonden te hebben dan moet dat nog een x gecheckt worden. Net zoals wanneer een gehoortest niet goed is. Dan testen ze voor de zekerheid nog een x.

10. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien als je je over een tijdje nog steeds zorgen blijft maken er eens met een professional erover praten? Het is niet niets wat je hebt meegemaakt met die ziekenhuisopnames.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik werd laatst 9 keer gebeld en toen was ik ook zwaar in dr stress.... Ik snel de volgende dag langs en wat bleek? De assistente had een vraag over een nieuw medicijn dat ik aangevraagd zou hebben via de telefoon maar dat was ik niet!! Ik zwaar in de stress geweest en was totaal niet nodig dus met andere woorden... Ga echt niet vanher ergste uit meid!

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    goede tip, heeft mijn gyn ook aangegeven.. helaas kunnen mijn medicijnen ook invloed hebben op mijn emoties.. het liefste gooi ik dat spul de deur uit!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    dat heeft onze huisarts niet.. is hier niet zo groot!

14. Bri

Bri Niet meer actief

Mocht je, omdat je niet kunt slapen, hier nog kijken...

Vrienden van mij kregen 2 jaar terug een grote schrik, er was een verdachte uitslag van de hielprik. Geen idee wanneer, maar ik weet dat er toen mensen bij hen aan de deur kwamen om het erover te hebben. Niet via de HA, niet via een brief, maar met een huisbezoek.
    Uiteindelijk bleek uit het vervolgonderzoek dat er niets aan de hand was, maar ze zaten natuurlijk enorm in de rats.
    Probeer het dus af te wachten, je kunt er nu sowieso niets aan doen, en de kans is het grootst dat er niks ergs is. Sterkte!

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik werd na de bevalling gebeld door de huisarts om te vragen of ik het op prijs stelde dat hij langs kwam voor kraambezoek. Misschien was je ook voor zoiets onschuldigs gebeld ;)

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee buuv, weet niet welke huisarts je hebt, maar die van mij belt me soms weleens vaker als ik niet opneem. Ook zelfs als er niks aan de hand is, en hij dat toch liever telefonisch ff doorgeeft...

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hey buuv,

niet zo best, Fiene en Eef hebben zich afwisselend de hele nacht wakker gehouden, had ik net de een in slaap, begon de ander.. Eef was ook al weer om kwart over zes waker en Fiene om kwart voor vijf al.. gaap..

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.178
    113
    Ik denk dat je meiden dachten: als wij haar nu bezighouden hoeft ze niet wakker te liggen van het gepieker. ;)
    Maar heel vervelend, nog een half uurtje en dan kan je bellen, toch?

Ik duim voor je mee dat het iets totaal onschuldig is waar ze voor gebeld hebben. Zoals ik de afgelopen tijd heb gelezen heb jij al genoeg op je bordje (gehad). :( Sterkte met alles.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeetje meid, daar zou ik ook van schrikken. Hopelijk snel duidelijkheid. En wat anderen al schrijven; ik heb ook gehoord, geloof van de VK, dat als er een slechte uitslag is, je die eigenlijk altijd binnen een paar dagen krijgt. Dus we gaan er gewoon vanuit dat het jouw urine-uitslagen zijn. Succes!

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ik zou over 5 minuten gauw bellen!!! ik hoop dat het om je eigen urine gaat..!

Deel Deze Pagina