BH maten

Discussion in 'De lounge' started by Linana, Apr 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb is het mijn bh maat laten opmeten ;)
    Nou heb ik dit echter al een tijdje niet gedaan, maar de bh's die ik heb liggen passen echter perfect.
    Nu wou ik nieuwe bh's bestellen via wehkamp (enorme kortingen :$), maar ik zit me nu af te vragen welke maat ik moet hebben.
    De bh's die ik heb liggen zijn allemaal verschillend van maat ;)

De 1 is een maat 90D, de ander 95C, er ligt ook een 85D tussen and so on....
    Is het dat ik bijvoorbeeld een 80E ook zou passen? Ik heb ook geen meetlint in huis om zelf ff de boel op te meten.

Oh wat haat ik bh's, allemaal ook zo verschillend qua pasvorm. Helaas heb ik ze toch echt nodig met mijn boobies, anders zou ik ze achterwege laten denk ik....:p

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Zonder opmeten is het wel een hele grote gok om te bestellen... Als je het niet wilt láten opmeten zou ik toch op z'n minst zelf gaan opmeten. Dat is toch veel handiger dan op de gok bestellen en dan waarschijnlijk toch weer moeten retourneren :(

3. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Hahaha! Tis wat he ;) Je kan er ook meerdere bestellen verschillende maten en de gene die lekker zitten houden en de rest weer terug sturen :) Lang leve de postorder :)

4. Linana

Linana Niet meer actief

Dat is wel zo, gewoon meerdere maten bestellen.
    Ik baal er ook een beetje van dat de bh's die ik in huis heb allemaal verschillend zijn.

Echt een hel die bh's

5. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Nee ik denk niet dat je een 80 D zou passen!
    Ik zou zeggen laat je toch opmeten wat een goede bh is echt belangrijk.

6. Greyhound

Greyhound Actief lid

Feb 27, 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt op internet wel matentabellen vinden. Daar kun je ook wel zien welke maten wat overlap hebben met elkaar.

Maar het blijft lastig. Meer bestellen via internet en wat niet past terugsturen is wat ik altijd doe.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Ok bedankt :D

Ik bestel gewoon maar meer van iedere bh :p

8. En daarom zweer ik dus bij Bra Extenders :D

Share This Page