grrr tnt..

Discussion in 'De lounge' started by lautjuhhh, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Sjonge jonge jonge wat een service zeg... pff

we zijn de hele dag thuis ga toennet boodschappen doen kijk de post briefje van tnt u was niet thuis :S ik of mijn man zijn de hele dag thuis.. bel je naar het nummer wat daarop staat krijg je me toch en grote smoel zeg.. ja en ik kom niet terug en dat doe ik niet en ik ben wel geweest.. tuuuurlijk daarom zagen we de tnt bus beneden staan en wegrijden binnen een 5 minuten.. echt werkelijk..
    Dan bel je naar die vent.. en blijft dus continu doorgeven nee ik ben wel geweest...
    Bel je naar tnt van joh wat is dat nou voor reactie waarom word er zo achterlijk gereageerd als wij vragen wanneer die dan wel komt? en vervolgens word er gewoon laf opgehangen..

echt wat een service daar..

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tss indd ja !
    rot lui !

3. lautjuhhh

a tis gewoon rondduit belachelijk echt waar.. en maar beweren dat ze er wel geweest zijn... ja zijn ze ook maar niet bij ons aan de deur..

4. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ik zou meteen een klacht indienen, adres, datum en tijd erbij dan kunnen uitzoeken wie er aan het werk was!

5. lautjuhhh

Ja hebben we ook gedaan.. ze gaan het onderzoeken..

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    klagen. zijn allemaal zzpérs die zij inhuren, dus ze zijn vast blij met terugkoppeleing over het gedrag van dit soort lui.

7. lautjuhhh

W zijn net terug gebeld, het pakketje word vandaag nog bezorgt en de klacht word ingediend bij het bedrijf zelf en ook hun maken er een melding van bij hogere hand dus ben benieuwd of we daar nog wat van horen

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Wij hadden dat in ons vorige huis ook steeds... ze belden gewoon niet aan... of het werd gewoon voor de deur gezet...
    Gelukkig zijn we verhuisd want de pakjesbezorger die we hier hebben komt gewoon weer terug later als ie tijd heeft. Hij zei dat hij er namelijk niks aan verdient als hij het bij het postkantoor moet afleveren.Waar ik zelf de conclusie uitgetrokken heb dat ze blijkbaar per pakketje betaald krijgen.

9. lautjuhhh

ja klopt mn vent heeft voor tnt pakketten bezorgt leveren ze hem niet af of moeten ze hem voor de 2e keer meenemen krijgenz e niet betaald.

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Beetje jammer dat er nu wordt gereageerd met 'die lui'.. Er zitten namelijk ook goede bezorgers tussen.

@TS; Fijn dat het pakketje toch nog vandaag komt!

11. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    wat een vaag verhaal

12. lautjuhhh

Vaag verhaal hoe bedoel je..

punt is ze zoudenvandaag pakketje komen brengen dus ik of manlief zijn de hele dag thuis ;)
    Vervolgens ga ik boodscahppen doen kijk de post en daar ligt een briefje van tnt dat wij niet thuis zijn terwijl mijn man boven zit.. (flat)
    Vervolgens belt manlief naar de bezorger om te vragen wanneer hij dan wel komt. en meld dat we wel thuis waren en de bezorger vliegt tegen mijn man uit dat wij niet thuis waren en hij aan gebeld heeft. nou schiet mij maar lek want echt niet dat er hier aangebeld is..
    Mijn man werd voor van alles wat uitgemaakt. dus belde mijn man naar de tnt om een klacht in te dienen en ook daar werd er opg ehange.. uiteindelijk wel iemand te pakken gekregen en pakketje is alsnog bezorgt.. en klacht is ingediend..

Kortom het gebeurt hier bijna wekelijks en dat is belachelijk! dat is het punt ;)

13. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Sja, misschien per ongeluk bij een ander aangebeld?

Hier een hele goede bezorger van tnt.

14. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

wij hebben dat ook een keer gehad was zoooo pissig!
    was 2 dagen voordat we op vakantie waren, had wat besteld en zou gebracht worden. wij om half 10 de honden uitlaten, ligt er al een briefje in de bus dat we niet thuis waren :(
    mijn man ook gebeld, nou ze zouden het uitzoeken.
    kregen we de volgende dag een scheldende bezorger voor de deur die deze keer ook niet aanbelde maar gewoon gelijk het briefje in de bus gooide.
    mijn man erachter aan, (was nl mijn camera die ik mee wilde nemen op vakantie) werd ie toch een partij uitgescholden! waarom we gvd hadden gebeld, nu had ie een klacht aan zn broek enz enz.
    mijn man is rustig gebleven en heeft 15! minuten met hem gepraat want we kregen ons pakje niet, hij had t net opgeruimd in zn bus. (lag naast m op de stoel.........) op de vraag waarom hij niet naar onze voordeur liep (we wonen in een groot huis met appartementen zonder bel beneden) mompelde hij iets van...tja heb last van mijn rug.

uiteindelijk kreeg mijn man het pakje en met een vriendelijke, tot ziens meneer, reed hij weg...we snapten er werkelijkwaar niets van

verder bezorging gaat sindsdien prima, of ze leggen het voor de deur of op de trap, komt verder niemand behalve wij en de buren.

15. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik heb alleen maar positieve verhalen over de TNT!
    Ik heb een vaste bezorger: Johan. :D
    Niet dat ik hem ken hoor: Maar met regelmaat ligt er een briefje op de gang "Groetjes Johan - 06.."
    Hij komt standaard om 09:00 uur.
    Als hij later is dan kwart over 9, dan kom t hij niet meer (dus heb ik de ochtend erop een pakketje)

Soms slaap ik uit, en dan wacht hij ietsjes langer totdat ik met badjas voor de deur sta.. Staat ie te lachen en dan bedank ik m weer..

Vind dat echt zon toffe aardige man!! Omdat ik wekelijks pakketjes krijg (eigen bedrijf) zie ik hem heel erg vaak, weet precies waar ik aan toe ben met die kerel... Geweldig!! :D

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    1e bericht:
    2e bericht:
    Ik vind het nu wel vaag! :D
    Wat was het nou, zag je hem vanaf het balkon, of zag je het briefje in de brievenbus? Of begrijp ik het verkeerd?

17. lautjuhhh

neeltje, we zagen eerst de tnt bus beneden aan de flat staan, dus zij ik tegen manlief ik ga even boodschappen doen blijf jij thuis voor het pakketje. toen ik terug kwam van boodscahppen doen keek ik de brievenbus voor de normale post, en zag daar briefje van tnt met niet thuis snapje :p

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Ah zo!
    Kan het dan misschien zo zijn, dat hij weet dat je daar woont, jou ziet gaan en vervolgens denkt; ze is net weg, dus er zal wel niemand thuis zijn? Ik noem maar wat!

Heb je je pakketje ondertussen?

19. lautjuhhh

Ja heb mn pakketje dus tis al opgelost maar was vanmiddag ff boos vanwege de achterlijke reactie die we kregen ;)

Maar hij weet dat ik daar woon inderdaad maar kan mij niet gezien hebben want ik liep via de achteruitgang :p

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Raar!
    In ieder geval fijn dat je je pakketje hebt!

Share This Page