Telefoon in de wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Jute, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

klinkt bijna alsof je zijn moeder bent hahahaha:D

erg he dat mannen zo makkelijk zijn...maar dat ligt echt aan de opvoeding niet?
    Ik moest vroeger altijd van alles maar mijn broer hoefde niks:x

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hahaha.. tja als ik vieze kleding van mijn vriend vind op de slaapkamer, en hij is er niet (dus gewoon nieuwe kleding aan).. dan gooi ik het de was in.. als er dan wat in zit dan heeft hij pech gehad.. ik ga toch niet kleding laten liggen en laten stinken omdat hij het niet netjes in de was gooit of zijn zakken leegmaakt !

1x was niet zo leuk !.. had hij het WEL in de was gegooid.. maar dan met nog een pakje shag erin... in de wasmachine geweest en de droger !! toen ben ik toch wel boos geworden, want die was heb ik nog 2x moeten wassen voor die vieze shaglucht eruit was ....

3. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hahaha.. Tsjaaa.. het is zuur.. maarja;)
    Het is gebeurd en niks meer aan te doen...
    Ik ruim dus zelf echt nooit de was op van mn vriend.. gelukkig hoeft dit ook niet, hij doet het zelf in de was met lege zakken ;)
    maar als ik eerlijk mag zijn.. ik snap ook niet zo goed waarom je zijn was bij elkaar moet zoeken om te wassen?
    Hij is lijkt me oud en wijs genoeg om dit zelf te doen, je komt al in de badkamer om te douchen, tanden te poetsen (vaak staat daar ook de wasmand) dus kan je het er toch meteen in gooien?
    (Als hij teminste schone was wilt ;))
    Waarom het neergooien waar het in de weg ligt en laten liggen..
    Nu ben jij te goed geweest om het voor hem te wassen en per ongeluk zijn telefoon mee te wassen..
    Had hij het maar moeten opruimen :p
    Maargoed, ik heb misschien makkelijk praten, want mn vriend ruimt het zelf al op.. kan me voorstellen dat het je irriteert als het er maar ligt en niet opgeruimd wordt.

4. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Hij heeft alweer een nieuwe telefoon. Bij de kijkshop net een telefoon voor 45 euro gekocht, duurder durf ik niet te kopen. Voor je het weet gaat dat ding weer de wasmachine in:D

5. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hier doet mijn man vaak de was!

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    omg, ja precies!! had ik ook altijd! Toen hield ik 'm maar onderste boven en ging er heftig mee schudden.

Hier controleer ik niet. Vriend is oud genoeg om dat zelf te kunnen en te onthouden. Af en toe zat er een bout, een pen (met bijbeh. vlekken in kledij :x) in. Dus ik was iedere keer zwaar pissig op hem. Als mijn wasmachine daarvan kapot gaat, mag hij overwerken om een nieuwe ervan te betalen, een Miele graag :p:D

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nou ik niet! ik ga niet speciaal voor hem een was draaien. Alhoewel dat verleidelijk is als mijn wasmanden nét een paar uur leeg waren :(

Hier is de afspraak: eigen was op vrijdagavond verzamelen en in de wasmanden doen.

8. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ondersteboven houden:$? Dan ligt overal zand.

9. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wist je dat aanstekers heel gevaarlijk zijn in de droger? (Ontploffingsgevaar)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier al een paar keer een Memorystick van hem met de was meegewassen. Die deed het gelukkig nog wel gewoon.

Hij dient zijn zakken zelf na te kijken. Ik doe niet alles voor hem. Hij kan zelf ook wel wat doen. (Ik doe namelijk altijd de was en de strijk en bijna het hele huishouden.)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo heb ik van de week de mp4 speler van mijn oudste dochter in e wasmachine gemikt... en ook in de droger :( Ik controleer altijd broekzakken maar deze zat in een vest...
    Ze had hem van mijn moeder gekregen, die is vorige week overleden, dus dat was extra balen. Ze had er allemaal foto's opgezet en verhaaltjes en muziek enz, speciaal voor Eva.

Gelukkig kon mijn zwager hem reanimeren en doet ie het weer.

12. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier laatst ook voor de 2e x gehad...ben zo slecht in die zakken leeghalen:(

13. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Gecondoleerd met je moeder Napoleon. Oh wat moet jij je rot gevoeld hebben, iets waar zoveel emotionele waarde aan zit. Gelukkig is de mp4 weer gerepareerd.

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ahum... dat kun je ook buiten doen eh :p

@Napoleon: gecondoleerd :(

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier laatst ook nog de Ipod van mijn man.
    Tja, zn broek zat al in de wasmand.. Ik kijk alles na wat niet in de wasmand zit, maar hij hoort t te controleren voor het in de wasmand gaat. Daarna ga ik het niet nog checken.
    Pech gehad:) Gelukkig kon hij er wel om lachen omdat we allebei voor de wasmachine zaten te kijken hoe dat ding heen en weer draaide en het 5 min duurde voordat t deurtje open ging ( beveiliging) Was wel hilarisch hoe we daar beide zaten:)

Deel Deze Pagina