welk park is leuker toverland of julianatoren

Discussie in 'De lounge' gestart door Catou, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Welk park is leuker met 2 kinderen van bijna 4 en ruim 6 jaar?

Ik zie bij toverland bij de prijzen staan tot 90 cm, 90-120 cm en vanaf 120 cm. Dochter haalt net de 111 en zoon is ook maar 94 cm.
    Kunnen ze dan is veel dingen? Dochter is dol op wilde dingen en zoon maak je ook niet bij met dreumesdingen terwijl hij al bijna 4 is. Soms is klein zijn ook niet alles :D.

En de Julianatoren is dat leuk?

Welk park zal ik kiezen?

2. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik ben niet bij Toverland geweest, maar wel bij de Julianatoren. We hebben een abbo en zijn al 3x geweest dit seizoen. L. vindt het geweldig, (ongeveer een meter lang) en kan in heel veel attracties. Wij gaan wel op het moment dat we het rustig verwachten. Het is geen heel groot park qua oppervlakte (je kunt je er echt wel een dag vermaken met de attracties) maar met drukte loop je over de hoofden. Dus de zomervakantie slaan wij even over... op een doordeweekse dag buiten de vakantie om is het super!

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben in beide parken geweest en vind Julianatoren het leukste voor kinderen in deze leeftijd. Mijn kinderen zijn 4 en bijna 7 en konden overal in en vonden het helemaal geweldig.
    Lekker overzichtelijk park ook.
    Toverland is ook erg leuk, maar mijn 12 punten gaan naar Julianatoren :D

4. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julianatoren

Deel Deze Pagina