Ik baal zeg.. heb nog niet zolang een samsung galaxy mini, 160 euries voor neergelegd. Nou viel die net in een emmer water.. was aan 't schoonmaken, en telefoon zat in mn zak, hele ondiepe zak waar die dus zo uit valt. Heel dom, ik weet het.. Heb hm wel gelijk uit 't water gevist en de fohn erop gezet, maar hij doet het nog steeds niet. Ik kan hm volgens mij ook niet verder uit elkaar halen dan alleen het achterkantje en de batterij. Kan ik mn telefoon gedag zeggen, of zou hij het nog gaan doen? Iemand ooit hetzelfde meegemaakt, of tips?
Ben bang dat je hem gedag kan zeggen. Ik heb ooit een telefoon in de wc laten vallen. Doet het tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Er zit in nieuwe telefoons software, die is nu waarschijnlijk aangetast waardoor hij niet meer op kan starten. Helaas..
Zeer waarschijnlijk gaat hij het niet meer doen Maar misschien krijg je hem vergoed van je verzekering? Als er in huis iets gebeurd met onze gsm (in de wc laten vallen of zo) krijgen wij hem via de inboedel verzekering vergoed. Je kunt het allicht proberen
En anders aan de verzekering opgeven dat je dochter hem perongeluk in het water heeft gegooit dan valt ie onder je inboedelverzekering
Ja rijst kan nog wel eens helpen en niet aanzetten zolang je niet het idee heeft dat die droog is!! Anders maakt niet kortsluiting! En fohn erop zetten was misschien ook niet super slim want water en warmte zorgt ervoor dat gaat inbranden. Ik hoop dat die het snel doet!
Ja licht de verzekering maar op @ TS: Als je het opgeeft bij de verzekering zou ik in ieder geval eerlijk zijn over hoe het gebeurd is, maar ik hoop voor je dat ie het alsnog weer gaat doen!
Op de verwarming leggen en een paar dagen laten liggen. Heeft hier tot 2 keer toe gewerkt. (ja mijn telefoon 2 keer in een emmer sop laten vallen...). En verzekering oplichten vind ik ook niet zo netjes.
Oke, dat wist ik niet van dat fohnen, ik dacht dat 't een slimme zet was, maar helaas. Heb hm al een paar geprobeerd aan te zetten. Nu laat ik hm inderdaad eerst maar goed drogen, in de rijst, en daarna nog even in de zon. Dan opnieuw kijken. Als tie het niet mee gaat doen en ik het het op ga geven bij de verzekering dan ben ik uiteraard eerlijk. Maar ik vraag me wel af in hoeverre ik dan recht heb op vergoeding. Als tie uit je zak glijd, in een emmer water, dan zeggen ze toch waarschijnlijk 'eigen schuld'? En moet je dan ook foto's meesturen, van de telefoon? Hoe kunnen ze dan eigenlijk controleren dat tie het écht niet meer doet? Heb niet zoveel ervaring met dingen opgeven bij verzekering. Hoe ging dat bij jullie?
Mijn vader heeft 2 maand geleden per ongeluk zijn telefoon in zijn shirt gelaten en toen in de wasmachine gedaan! Deed ook niets meer. De verzekering zei dat ze het eigenlijk niet vergoeden omdat je daar een telefoonverzekering voor moet nemen. Maar omdat ze de afgelopen 25 jaar nog nooit wat hadden gedeclareerd kregen ze 150 euro terug!
Nou vind het niet ASOCIAAL en hou er ook niet van als mensen neer zetten dat IK ascociaal ben!!! zeg je dat je het zelf hebt gedaan valt het nog onder inboedelverzekering mijn man zijn telefoon was ook stuk kon niet meer gerepareerd worden toen gingen ze bij onze verzekering kijken of hun dat toestel nog in het assortiment hadden dat hadden ze niet dus kreeg hij de nieuwwaarde terug van zijn telefoon en kwa controle niks aan de hand je moet het toestel 3 wkn bewaren en als ze dan niet geweest zijn kan je hem weggooien
Je kan een nat geworden telefoon het beste in rijst of zaagsel laten liggen. Beiden onttrekken vocht vanuit je toestel. Denk maar rustig aan ongeveer 24 uur laten liggen. Hopelijk gaat ie het dan weer doen.
Ik heb dit ook een x (of wel 2x) gehad. Toen stond de verwarming aan, handdoek op de verwarming en daar de telefoon 2 dagen op laten drogen. Deed het daarna gewoon weer! Fohn is te heet denk ik.. Langzaam drogen, misschien in de zon leggen?
haal hem helemaal zover het kan uit elkaar leg hem in een diepe schaal en strooi hem helemaal vol (telefoon moet helemaal onder liggen) met ongekookte rijst laat hem daar geduldig twee dagen in liggen. Daarna doet hij het weer mits je niet al kortsluiting heb gemaakt door hem proberen aan te zetten. Hier al 2 telefoons zo gered die in bad, een emmer met water hadden gelegen! & een Camera die buiten was blijven liggen in de regen