Dag dames, Ik wil een kabouter Plop dekbedovertrek bestellen voor mijn zoontje. Iemand ervaring met Home Page - Tovertent.nl - Betoverend goed speelgoed!?
was hier niet is een topic over dat ze nooit ontvingen wat betaald was...weet het niet zeker mee, zou even zoeken in het forum
Heb het al besteld met de optie achteraf betalen d.m.v. acceptgiro dus ik wacht maar af. Ben benieuwd.
Ik heb ooit een Bumba beker besteld, na 3 weken nog niets ( terwijl ik contact had opgenomen over de lever tijd , was 4 werkdagen) Ik had het al betaald en aan de telefoon werd verteld dat deze pas over 9 weken leverbaar waren. Dan was de verjaardag al lang een breed voorbij dus heb gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, en dat kon gelukkig. Met twee weken had ik mijn held terug. Alles ging wat traag maar achteraf is het wel netjes geregeld.
Ik heb de overtrek vandaag ontvangen! Dus gewoon snelle levering, was er een beetje bang voor na het lezen van sommige reacties hier... Ja, dat is het zeker, vooral als je er geen ervaring mee hebt want bijv. via Kleertjes.com doe ik het wel vantevoren betalen. Nu komt er wel 2,- nog wat extra bij maarja, proberen waard!