telefoon inzien

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook hoor! Wij kijken beide regelmatig op elkaars telefoon (niet om iets te checken, maar gewoon om bijv even iemand te bellen/sms'en als we onze eigen telefoon niet bij de hand hebben).

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja hier ook! Ik mag zijn telefoon zo pakken en bekijken. :D

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Zonder twijfel ja! Gisteren nog ging hij ff onze buurvrouw helpen met de computer, toen liet hij z'n telefoon thuis. Ik ga er niet zomaar in zitten lezen, maar ik weet dat hij geen geheimen heeft. Andersom ook niet. We pakken ook voor elkaar de telefoon op als het zo uitkomt.

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Die vraag krijg ik ook geregeld!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja hoor

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.122
    113
    Home
    ja tuurlijk

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, geen probleem hoor. Hij mag ook gerust in de mijne kijken.

8. dekilene

dekilene Niet meer actief

Is hier geen probleem hij weet mijn code en ik die van hem.
    Maar ik vind het niet nodig we vetrouwen elkaar

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ja hoor, ik doe het ook geregeld omdat hij samen met zijn vrienden groep een groeps app heeft waarop ze de meest hilarische plaatjes soms naar elkaar versturen en die wil ik dan ook versturen naar de meiden waarmee ik een groeps app heb :D

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

ja stuur weer eens wat leuks joh :p

11. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    ja, zonder aarzelen krijg ik zijn telefoon dan. Doe het vaak om in de gaten te houden of hij geen afspraken heeft gemaakt die hij is vergeten door te geven aan mij.
    Andersom ook geen probleem.

12. Maia

Maia Niet meer actief

Ja hoor, dat mag.

13. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ja hoor. Geen probleem hier en we hebben ook altijd alles open staan. Ik neem zijn telefoon ook regelmatig ff mee, want ik vergeet de mijne vaak aan de oplader te leggen...

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ja hoor geen probleem. Wij hebben onze telefoon niet beveiligd met een code/patroon, als ik moet bellen en zijn telefoon ligt in de buurt, dan pak ik die (andersom ook) Ook als er iemand appt, en mijn telefoon ligt in zijn buurt, roep ik "schat kijk ff wie er appt" En dat gebeurt andersom ook hoor. Wij hebben gelukkig geen geheimen voor elkaar.
    Ook niet qua mailadres oid. We hebben zelfs hetzelfde wachtwoord. Niet dat ik mijn man check, of hij mij.
    Beiden jaren geleden uit een relatie gestapt met een ander waarbij hij door zijn vriendin, en ik door mijn exman, voorgelogen en bedrogen ben. Wij zijn vanaf het begin dus heel open naar elkaar toe.
    Er is niets ergers dan onzeker zijn, omdat je denkt dat je partner stiekume dingen doet..bah, vreselijk!
    Gelukkig al heel lang verleden tijd!

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

No problem.. Hij mag ook gewoon de mijne pakken :)

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Gelukkig wel! Wat dat betreft hebben we heel erg veel open naar elkaar, gewoon omdat het wat makkelijker is als iemand opeens iets nodig heeft. Dus we weten van elkaar wachtwoorden voor facebook, mail, skype etc. maar ook pincodes en internetbankieren gegevens :).

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    whahah hij is nu werken maar ik zal vanavond eens ff zoeken ;)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik snap dat als je slechte ervaringen hebt je het liefst zoveel mogelijk openheid hebt, maar dit geeft absoluut geen zekerheid.

Ik heb geen geheimen voor mijn man en hij ook niet voor mij daar vertrouwen we elkaar blind op. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij ook maar alles over mijn vriendinnen hoeft te weten en wat ze naar mij appen. Dat is iets tussen mij en mijn vriendinnen. Ja als hij wil kan hij de telefoon inzien, maar nee hij hoeft niet te gaan lezen wat ik bespreek met mijn vriendinnen.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

als ik een reden heb (ff fotos wil kijken die gemaakt zijn ofzo) dan is het geen probleem. Als ik geen reden heb of hem willen te controleren dan niet want dat doe je gewoon niet bij elkaar.

20. Same here en ik wil echt nooit, nooit, nooit meer een relatie waarin dat anders is!

Deel Deze Pagina