Zou wel mogen doe het alleen niet. Wij deden dit wel bij elkaar en op een geven moment werd het gewoon ziekelijk. Sindsdien laten we het maar als ik vraag van wie is dat? dan antwoord hij altijd en laat het vaak ook zien.
Dat hoeft hij niet te vragen en ik ook niet aan hem. Ook al kijken we nooit in elkaars telefoon tenzij we iets qua planning willen checken of een nummer of verjaardag nodig hebben.
Ja hoor, dat mag ik en omgekeerd ook. Wij gebruiken vaak elkaars telefoon voor internetten, whatsapp, etc.
Als ik zijn telefoon vraag krijg ik hem altijd wel. Ik vraag het wel altijd, zal nooit zomaar zijn telefoon pakken. Ik ga trouwens niet in zijn berichten of mail ofzo kijken, maar heb wel eens een telefoonnummer of wil muziek aanzetten. Andersom ook zo. Hij mag mijn telefoon altijd hebben als hij dat wilt, hij vraagt het ook altijd pakt hem nooit zomaar zelf. Hij vergeet ook altijd het patroon van mijn lockscreen dus hij kan het zelf ook al niet doen haha.
ja dat mag, maar vind ik niet nodig. Andersom mag het ook, ondanks dat hij toch niks zou vinden, is de mijne toch 9 van de 10 keer leeg en ik heb een smartphone, hij kan daar totaal niet mee overweg dus zou hij neit eens weten hoe hij iets op moet zoeken.
Ja hoor daar wordt niet moeilijk over gedaan. We wisselen ook wel eens van telefoon. Mijn man heeft prepaid en ik sim-only abo. Dus als mn man ergens heen moet bellen, dan laat ik mijn telefoon thuis en neem die van hem mee naar 't werk.
Jahoor we pakken heel vaak elkaars telefoon. Ook om even te bellen als mijn belmin bijvoorbeeld bijna op zijn.
Ik pak hem gewoon. Waarom niet? Hij pakt die van mij ook regelmatig om even te snuffelen. Als hij het gekakel tussen mij en mijn moeder interessant vind... waarom zou ik hem tegenhouden toch?
Bij ons ook geen probleem, heb allebei een code erop, maar weten die van elkaar. Ik check meestal rabobankieren op zijn telefoon, en hij checkt vaan de foto's die ik heb gemaakt.. van mijn buik, van de katjes enz.. maar als we berichtjes krijgen vragen we niet van wie, stukje vertrouwen moet er ook zijn he..
Ik vraag altijd wel wie het is als er een smsje binnenkomt. Maar hij stelt het niet op prijs als ik maar zo ga zitten neuzen.
Mijn man heeft een andere telefoon voor zijn vriendinnen met wie hij allemaal vreemdgaat Wel zo makkelijk
Hier ligt hij nu zelfs thuis en m'n vriend is naar de sportschool. Soms pakt hij de mijne om iets te zoeken omdat mijn telefoon gewoon veel sneller is. Ik heb d'r geen last van, hij doet maar
Was toen keer op tv dat ze dat aan mensen op straat vroegen Werd toen een hele ruzie tussen een stel omdat die man hem niet wou geven haha En ja hier geef ik em gewoon hoor , staat niks raars in.
Knuffel voor jou lijkt me echt klote, en al helemaal nu je met bevallen bent en je je onzeker kan voelen over je lichaam omdat je met bevallen bent :x