ja hoor en andersom ook. maar ik vraag het ook niet. als zijn telefoon dichterbij ligt en ik moet wat opzoeken pak ik die van hem
Hier zijn gsm's toch echt wel van elk apart. Ik raak die van hem niet aan, hij die van mij niet. Moest ik er nu echt specifiek achter vragen, mag ik het misschien wel. Maar het is bij ons dus echt geen gewoonte.
Mijn ex vriend werd al panisch als ik er naar keek hihi, maar die had ook heeeel wat te verbergen. Maar nu met mn man, we hebben geen geheimen voor elkaar, ik mag zo zn mobiel inkijken als ik wil, maar heb daar niet eens behoefte aan!
Nee, mag niet.. Maar maar we laten onze telefoons gewoon slingeren en mail staat ook open enzo.. We kijken allebei nooit... Maar wachtwoorden geven we niet.. We respecteren elkaars privacy..
Hmm hier als 2 IT-ers die aardig opgevoed zijn met security... Geef ik dus niet graag mijn wachtwoord af... Ook niet aan manlief. Geen issue... Want hij denkt er net zo over. Ik vraag ook nooit of ik zn mail mag lezen... Als ik wat wil lezen vraag ik of ie het even doorstuurt. En op zn telefoon komt het heel zelden voor dat ik even wil kijken... Dan tikt ie zelf zn wachtwoord en wacht tot ik klaar ben. Niet omdat we iets te verbergen hebben hoor.. Gewoon soort van beroepsdeformatie
Mannen worden ook soms wat 'slimmer' na betrapt te zijn met dingen he. Ik bedoel dat je man toenvallig zijn telefoon overhandigt wil niet zeggen dat hij niet om het uur van alles wist natuurlijk ofzo..
Hihi Ik werk met enkel mannen... En als je hoort hoe dat er aan toe gaat soms... Dan hebben ze heel hun mobieltje niet nodig om zich te misdragen hoor En ja, ik ga er vanuit dat ook mijn man dat soort dingen zegt of doet... Ik kan er niet wakker van liggen... Sterker nog ik verbaas me er altijd een beetje over als dt soort topics starten. Het is een kwestie van vertrouwen dat je partner in je mobiel mag kijken. Maar hoe zit dat met je partner vertrouwen zonder hem te (mogen) controleren?
Maar waarom is het in de telefoon kijken per direct controleren? Hier is het gewoon, gewoon. Geen controleren. Wij zijn zo gemakkelijk met elkaar dat we dit gewoon doen. Als we privacy willen gaan we even in een aparte kamer zitten ofzoiets? Nee, wij hebben hier nu niet de behoefte dat 'gescheiden' te houden.
Nou ik kan me oprecht niet indenken waarom ik de whatsapps van mijn man zou willen lezen.... De leuke gesprekken staan in mn eigen telefoon En als hij denkt dat ik het leuk vind.... Stuurt ie het uit zichzelf wel door. Kan ik het gewoon lekker op mn ipadje bekijken Maar om o je vraag te antwoorden... Het klinkt als controleren zodra je zegt dat je elkaar zoooo vertrouwt dat het gewoon mag of wanneer je chagerijnig of ongerust wordt als het niet mag. Als het je verder echt niks uitmaakt of je dat wel/niet mag... Is het natuurlijk ook geen controle-dwang
Ja mijn man vraagt wel altijd '' waarom ''?? Maar denk dat dit meer is omdat ik dan altijd wat op internet op wil zoeken terwijl ik ook de laptop zou kunnen pakken Of hij het bij mij mag?; Wens hem veel plezier, staat niet zo veel in
Ik heb zijn telefoon vaak nodig ivm ons bedrijf en krijg hem zo, als hij sms krijgt en hij is in de keuken zegt die kijk maar ff wie er smst (hij heeft geen smartphone) En ik heb een code er op zitten zodat andere niet in mijn foto's etc kunnen,want dit heb ik al een paar keer gehad en dat vind ik gewoon niet zo fijn, maar hij weet mijn code en kan en mag er zo in.
Nou eerlijk gezegd is het hier geen controledwang, maar een gewoonte. Ik zou aan de andere kant wel raar opkijken als hij zijn telefoon ineens zou behandelen alsof er een wereldgeheim instaat. Maar goed. Dat is ook zo als hij bij wijze van spreke van de één op de andere dag besluit te poepen in een hoedje ofzo.