telefoon inzien

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Haha ja... Dat zou ik ook raar vinden...
    Naar goed.. Beroepsdeformatie noemde ik het al.

De wachtwoorden die er opstaan zijn ook niet zo zeer zodat de ander het niet kan lezen....
    Maar meer als bijv een ander je telefoon pakt of wanneer hij gestolen word. Ik weet het ww van zijn iPhone best.. Toch laat ik hem over het algemeen het zelf doen :)
    Hij zou het net zo raar vinden als dat ineens anders is.
    Net als poepen in hoedjes :D

2. Saskia78

Ik weet z'n code trouwens enkel omdat hij die ooit gebruikte voor het cijferslot van zo'n centerparks huisje.
    Ik: wat is de code?
    Hij: de code van m'n telefoon!
    Ik: eh ja... Maar wat is de code van je telefoon? ;)

Nou heb ik wel iets met cijfertjes dus nu vergeet ik het niet meer...
    Maar meestal interesseert het me niet genoeg om het langer dan noodzakelijk te onthouden :)

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Nee mag niet in zn tel kijken en doe het soms wel en juist daarom achter dingen gekomen.

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat klinkt niet fijn!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mwah, ja, als ik het zou vragen zou het vast wel mogen, maar waarschijnlijk krijg ik er wel de vraag bij waarom ik dan wil kijken. Andersom overigens ook. Wij kijken niet in elkaars telefoon, ik zou niet weten waarom ik in zijn telefoon zou moeten kijken en ook niet waarom hij in die van mij moet kijken, dus als hij het me zo direct zou vragen, zou dat wel zorgen voor een opgetrokken wenkbrauw mijnerzijds.

Ik heb niet zo'n hippe smartphone en iedereen kan in mijn telefoon kijken als ie eerst even de toetsenvergrendeling eraf haalt :D. Mijn man heeft wel een smartphone waar sindskort zo'n beveiligingsding opzit (je weet wel, dat je met je vinger over het scherm moet en de juiste punten moet raken in de juiste volgorde). Die zat er voorheen niet op, geen idee waarom nu wel trouwens, en ik heb geen idee hoe de code is, dus als ik zou willen kijken zou ik het hem ook echt moeten vragen. Gelukkig heb ik die behoefte helemaal niet.

Oh trouwens, soms gebruik ik zijn telefoon wel eens om ergens een fotootje van te maken zodat ik die gelijk op mijn Facebook kan zetten.

6. Saskia78

Mja wij hebben afgesproken over dingen gewoon eerlijk te zijn.
    En dat is hij dus ook.
    Veel relaxter dan af en toe checken en daarna oorlog omdat ie gelogen heeft.

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag altijd, ook gewoon zonder vragen. Zal niet zo snel zn appgesprekken doorlezen ofzo, maar gewoon foto's kijken en als hij geappt of iets wordt dan kijk ik rustig mee.
    Is andersom ook zo!

8. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor, andersom ook. wij hebben niks voor elkaar te verbergen en vertrouw hem voor 100%

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ja hoor. Ik pak ook meestal gewoon de telefoon die het meest dichtbij ligt om mee te bellen. Dus dat is ook vaak zat die van hem.

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik mag altijd in zijn mobiel kijken, en hij in de mijne.
    Al zit ik meer in de spelletjes afdeling op zijn mobiel dan zijn sms'jes en whatsappjes

11. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Mag altijd, zonder vragen en andersom ook. Ik denk als je vent er stiekem over loopt te doen er iets niet goed zit in je relatie.
    Had vroegah een vriendin die dus wel stiekem de tefeloon van dr vriend checkte, en hij deed alle mogelijke moeite om dat te voorkomen. Dan weet ik al hoe laat het is.

12. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat mag altijd. Hoewel ik er nooit om vraag. Ik vraag wel soms uit nieuwsgierigheid met wie hij aan het whatsappen is, maar dat is nooit vanuit achterdocht. En allebei onze telefoons hebben momenteel wat problemen, die van hem met bellen, die van mij met internet. Dus wij lenen ze regelmatig van elkaar.

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ja dat mag. Maargoed ik zit meerdere keren per dag met zijn Telefoon te spelen. Ik zet ook al zijn afspraken in ze telefoon. Ik neem ook gewoon zijn telefoon en Kees de berichten die binnen komen en afhankelijk van wie dat ze zijn beantwoord ik ze ook nog

14. WLE

WLE Niet meer actief

Hier mag het ook! We ruilen zelfs wel eens spontaan van telefoon als de gene die van huis gaat zijne niet heeft opgeladen!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja hoor, als we weggaan dan zitten beide telefoons altijd in mijn tas.
    Hij heeft niets te verbergen en ik ook niet.

16. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Tegenwoordig mag ik het gelijk, hij overhandigt 'm gewoon.
    Er is een tijd geweest waarin ik vroeg of ik zijn tel. mocht inzien en hij er eerst een paar minuten op bezig "moest" zijn.
    Vond ik altijd zo vreemd.

Heb het nu net even getest. :D Hij zegt direct: "Sure."
    Niets aan de hand dus hahaha.

17. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Trouwens, ik pak zijn telefoon meestal zonder het te vragen. Hij geeft dan geen kik.

18. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ja hoor, wij hebben beide onze telefoons altijd liggen zonder code. Pakken het ook altijd zonder vragen, is doodnormaal.

19. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ja hoor, hier is dat normaal. Alleen had mijn vriend een paar dingen gedaan waar ik het niet zo mee eens was. Hij had dat op zijn telefoon laten staan. Toen ik het hem vertelde heeft hij het gewist en gezegt dat het niet waar is. Hij had alleen niet verwacht dat ik zo slim was om hem naar zijn geschiedenis te laten gaan, wat hij zonder aarzeling deed. Toen kwam de aap uit de mouw. Heeft ons ook bijna onze relatie gekost. Wat hij gedaan heeft oké, dat is zo'n ramp niet,, maar er dan ook nog over liegen? Hij weet heel goed dat hij dag niet nog eens moet doen. :)

20. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    maar dat zijn toch zijn berichten en bedoeld voor hem? Ik zou het echt niet waarderen als ik een vriend van me app en zijn vriendin die vervolgens beantwoord. Als ik haar nodig had had ik haar wel geappt...;)

Ik vraag soms wel eens aan mijn man of hij even op mn foon wilt letten en hem aan wilt nemen als er iemand belt omdat ik in bad ga of iets moet doen en weet dat er een telefoontje aan kan komen. Hij appt ook wel eens op mijn telefoon maar zet altijd eronder dat hij het is en dat hij doorgeeft dat ik nog even terug moet reageren. Ik ga zijn telefoon niet opnemen als hij dat prima zelf kan en andersom zou ik dat ook niet waarderen. Mensen hebben beide nr's en vaak bellen ze een van ons met een reden. Dan hebben ze daar de ander niet voor nodig anders bellen ze maar op de huistelefoon.

Deel Deze Pagina