telefoon inzien

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ja hoor pakken elkaars mob zonder te vragen. :)

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier ook zonder probleem... mocht een van ons een sms/app oid krijgen en de ander zit naast de tel pakt die gwn om te kijken van wie er een berichtje is ... hebben niets te verbergen..

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik zou zo in zijn telefoon mogen kijken hoor. Zelfs de gesprekken met m'n vriendinnen mag hij zien. De dingen die hij niet hoeft te weten bespreken we toch niet over de whatsapp ;)

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou ik vind niet dat mijn man hoeft te weten dat de vader van Pietje alcoholist is en daarom agressief is en dat Pietje nu wat minder geconcentreerd op zijn werk is. Ik vind ook niet dat mijn man hoeft te weten dat ik een onprettig exitgesprek ga hebben met Jantje. En ik vind niet dat mijn man op de hoogte hoeft te zijn van vertrouwelijke bedrijfsgegevens.

En het persoonlijke aspect; mijn man heeft er geen *piep* mee te maken dat, bijvoorbeeld, mijn beste vriendin ruzie heeft met haar vriend omdat ze geen zin in seks heeft...

5. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    #145 Bloempje56, 15 sep 2013
    Laatst bewerkt: 15 sep 2013
    Tuurlijk, waarom niet? En juist omdat hij er zo makkelijk over doet, heb ik geen behoefte om er in te kijken.. Hij tevens in mijn telefoon, alleen rond zn verjaardag moet hij ervanaf blijven :)

Vind het trouwens nogal vreemd dat zoveel mensen de behoefte hebben in elkaars telefoon te kijken, heerst er zoveel wantrouwen??:(

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ehm, ja?? Waarom niet?

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeps! :cool:

Hier geen geheimen voor elkaar (of althans, ik heb ze nog niet kunnen ontdekken en das voor hem maar goed ook ;) ).

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Maar de vraag is of je elkaars telefoon in mag zien toch?
    Dat de mogelijkheid er is betekent niet dat ik daarvan ook gebruik maak. Ik kijk nooit in zijn mail en hij ook niet in die van mij. Hetzelfde met what's app. Gesprekken die hem aangaan laat ik zien of stuur ik door en omgekeerd.
    Ik hou mijn werk ook privé. Maar als hij mijn telefoon pakt omdat hij niets nodig heeft/wil is dat geen enkel probleem.

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

@MamaR

Heb een prima privéleven hoor, maar zou een beetje triest zijn als deze zich in mijn mobiel afspeelt.

Daarom vind ik het ook totaal niet erg.

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

tja mijn vriendin zou dat nog vertellen waar mijn man bij zit dus wat dat aan gaat.
    nu pakt mijn man mijn telefoon nooit ik vaker die van hem want die ligt meestal dichterbij. als ik mijn vriendin wil appen en mijn telefoon in leeg op kwijt ap ik gewoon met met die van mijn man naar mijn vriendinnen.

zakelijk ja bij mij en bij mijn man komen er hele vervelende dingen binnen maar dat komt gezamenlijk binnen dus wel lezen beide alles. zo ook ontslagen tja ik en zo ook hij vertellen het toch wel aan mekaar dus ach.

11. augustus

augustus Niet meer actief

Zo mee eens.

12. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Geen enkel probleem, ligt ook open bloot op tafel. Net zoals mijn telefoon, af en toe kijken we wel eens op elkaars telefoon hoor. Ik vraag er niet eens om en het boeit hem totaal niets.

13. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Mijn man en ik hebben echt geen geheimen en bespreken alles met elkaar! Wij delen alles met elkaar, dat vind ik fijn. Zo leven wij al 14 jaar met elkaar, in alles delen wij.

14. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Privé voor je man? Dat gaat er bij mij dan weer niet in! Als ik bij mijn man ben, dingen met mijn man deel is dat al voor mij privé en dat is mijn leven. Thuis bij mijn man is het voor mij privé! Wij hebben een gezamenlijke rekening, gezamenlijke mail. Alles is van ons samen en ik vind het heerlijk! Ik vertrouw hem volledig dus voor hem hou ik niets achter. Gaat al 14 jaar prima. Ik kijk soms op van hoe stellen juist naast elkaar leven, wij leven samen en daarbij delen we alles samen. Geld, geheimen, werk echt alles!

Kijk laat ik voorop stellen dat ik niet thuis kom en alles wat ik net met vriendinnen heb besproken bij hem neer leg hoor. Alleen hij mag best op mijn telefoon. Hij gaat echt niet alles wat ik net heb besproken en al mijn gesprekken terug lezen. Net zo goed dat hij niet alles hoeft te weten Die behoefte hebben wij niet!

15. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Onze telefoons liggen gewoon op de kast/tafel hij en ik pakken die regelmatig.
    Geen probleem mijn ex deed altijd sniekie en daar kwam ik later wel achter waarom......

Wij vertellen elkaar trouwens alles en delen alles samen.
    Daar voelen wij ons gelukkig mee.

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Natuurlijk mag dat, we hebben beide niks te verbergen.
    Ik vind het juist vreemd als zoiets niet zou mogen.

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb niet alle reacties gelezen maar mijn man en ik kunnen elkaar zo onze telefoon geven, alleen hebben we daar beiden niet zo'n behoefte aan. Wij zijn van mening dat we allebei recht hebben op een stukje van/voor onszelf en we delen niet ALLES met elkaar.
    Nogmaals, er staat niks in mijn telefoon wat hij niet zou mogen lezen, en ik kan die van hem ook gewoon pakken. maar we doen het eigenlijk nooit. Voelt niet goed, zijn telefoon is van hem.

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Eens met MamaR dus.

19. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik zou er geen ja of nee op kunnen zeggen maar ik vind het echt raar dat sommige mensen zeggen als het niet mag dan is er iets niet goed/is er een geheim enzenz. Ik ben behalve zijn partner ook gewoon een persoon met eigen vrienden/vriendinnen die mij ook in vertrouwen dingen vertellen en nee, hij hoeft niet alles te weten wat ik met mijn vriendinnen bespreek en ik hoef dat van hem ook niet te weten. Wij vinden het alle 2 heel belangrijk om ook gewoon een prive leven te hebben, een stukje los van elkaar

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Maar vind je dat niet benauwend dan? Je bent toch ook nog zelf een persoon, niet alleen maar de helft van een stel?
    Serieuze geinteresseerde vraag hoor, ik oordeel er verder niet over. Het zou alleen niet mijn ding zijn. ;)

Deel Deze Pagina