Ik zag die enge dingen liggen bij de H&M. (zien er beetje vies uit ) Maar ze lijken mij op zich wel handig. Wie heeft er ervaring mee? Voor degene die denken WTF: Dit is een hairdonut Ever So Juliet | UK Lifestyle, Beauty & Baking blog: How to: use a hair doughnut
mij sz heeft er een, staat leuk alleen een kriem om in te doen want ze vind het nooit goed genoeg ( puber )
Ja ik heb hem ook! Vind het ontzettend mooi, maar drama om hem in te krijgen (Dus als iemand een tip heeft!)
Heb m ook en vind het heel makkelijk. Je moet wel het juiste formaat hebben dat bij je haarlengte past, en een beetje lang haar. Staart maken, donut eromheen, haar eroverheen verdelen, elastiekje eromheen, haar erom ronddraaien en dan vast zetten met schuifspeldjes of een tweede elastiek.
O het leek mij juist heel makkelijk Ik gebruik nu vaak een dik zwart elastiek waar ik mijn haar omheen vouw in een knot en dan een klein elastiekje waar ik het dan mee vastzet Maar ik ben blond dus zo'n lichte donut is wat mooier denk ik Het is toch gewoon een soort elastiek?
Ik gebruik m vaak bij mn dochter. Super ding! Haar erdoor,vlecht eromheen en het zit de hele dag goed.
Heb hem ook laatst gekocht. Alleen vind het bij mijzelf niet mooi staan. Ik heb half lang haar, en hou te veel haar over dat vanonder de donut uit komt. Als ik het overige haar wil vastzetten rondom de donut ziet het er niet uit. Snappen jullie het nog? :b Als iemand tips heeft graag!
Op youtube kan je er veel tutorials over vinden Deze is mooi, het meisje gebruikt een sok maar ipv dat kan je dus zo'n donut gebruiken. 'Braided Tips Sock Bun (The Vow)' bekijken op YouTube https://www.youtube.com/watch?v=cEUzmmQQnqo&feature=youtube_gdata_player
Ik doe dat ook we eens met mijn haar, soms met donut en soms modelleer ik mijn haar zo dat het een donut lijkt Ik doe eigenlijk hetzelfde als de meid in de YouTube link, maar ik "rol" de resterende haren mooi in elkaar eromheen en zet het rommelig vast. Ik heb wel echt heel lang haar, dus mijn donut is redelijk huge
Haha, zo'n haar donut had ik vroeger al. Toen ik een jaar of 16 was. Was toen ook heel hip.. Ik deed er destijds als ik alle plukken netjes had vastgezet, altijd een sjaaltje omheen knopen.. Stond erg leuk.. Volgen mij moet ik hem nog wel ergens hebben liggen..
Ik heb zo'n donut ook en heb hem inmiddels denk ik al een jaartje of 15. We maakte bij de dansgarde onze knot altijd met behulp van een donut alleen maakte wij de donut zelf van oude panties (of hoe je het ook schrijft) zijn net iets steviger dan de donuts die je koopt in de winkel.
Ik vind het een rotding... ik krijg m'n haar niet mooi vast waardoor je op een gegeven moment steeds die donut er doorheen ziet. Ik zal wel iets niet goed doen maar ik krijg het niet voor elkaar
Ik rol mijne in me haar. Doe het puntje van mijn staart er door heen en dan rol ik hem met mijn haar mee omlaag. dan hou je ook geen haar over.. Zo dus.. How to do a simple hair doughnut. - YouTube
Ik heb er ook 1. Het staat erg leuk en mijn dochter gebruikt hem ook geregeld. Heb er wel 1 met haar want die sponsjes zijn moeilijker goed in te krijgen.
ik heb er een in de vorm van een Grace Kelly rol, met een kammetje eraan om hem eerst in je haar vast te schuiven, gekocht bij de primark.
Ik heb er nu 1 in. Maar eigenlijk hoorje hem erin te rollen zodat je geen plukjes overhoud. Het vergt wat inspanning maar als ie zit heb je geen speldjes oid om hem te laten zitten. Tip voor de mensen met lagen of erg steil haar. Krul je haar eerst een beetje met een krul of steiltang. Door de slag in je haar krijg je hem beter in gedraaid. Ik heb hem altijd in als ik mijn haar heb gekruld de dag ervoor en geen zin heb om het los te dragen.