Foto's kwijt digitale camera HELLUP

Discussion in 'De lounge' started by Pandora, Oct 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Omdat er hier vast een aantal mensen op het forum zitten met veel verstand van camera's stel ik de vraag even hier

Ik ben foto's kwijt...en niet zomaar foto's....alle foto's van mijn bevalling zijn spoorloos verdwenen :( en dat vind ik dus echt k*t
    Nou zou je zeggen...gewoon alles gewist, maar dat kan haast niet omdat foto's van een paar dagen voor de bevalling, en foto's van net na de bevalling toen ik weer gewassen en gestreken in bed lag, er nog wel op staan

kan ik deze foto's op de een of andere manier ergens terug vinden????????

wij hebben een canon SX30 IS

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey pandora, wees gerust meid ja dat kan als je het op een geheugenkaart had staan, je hebt speciale programma op internet die je kunt downloaden en die haalt alle gewiste foto's weer terug maar ik weet zo niet hoe het heet moet je ff googlen

3. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoe heet dat programma?

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

heb je sd kaart? dan moet je op sd kaart geheugen terug vinden googlen ik weet ook niet hoe het heet, dat had ik jaren terug een keer gedaann

5. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

Feb 6, 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Zolang je het kaartje niet formateerd kun je de foto's terugvinden met zo'n recovery-programma.
    Zelf te downloaden via internet en anders even langs de fotospeciaalzaak gaan.

Succes.

Share This Page