Uit de Telegraaf van vandaag; 'Crocodile Hunter' Steve Irwin overleden door onze internetredactie BRISBANE - Steve Irwin, de Australische televisiepresentator die bekend is als The Crocodile Hunter, is maandag overleden nadat hij tijdens een duikexpeditie was gestoken door een pijlstaartrog. Dat hebben Australische media, die zich beriepen op informatie van de politie of de autoriteiten in Queensland, gemeld. Irwin zou door het dier in zijn hart zijn gestoken. In heel Australië en ver daarbuiten is geschokt gereageerd op zijn overlijden. Irwin was bezig met het maken van een documentaire over het leven in zee toen het noodlot toesloeg. Irwin was met zijn filmploeg aan het werk bij het Batt Reef, voor de kust van de plaats Cairns, in het noordoosten van Australië. Een reddingshelikopter kwam te laat voor 'The Crocidile Man' die ter plekke overleed. Zijn Amerikaanse vrouw Terri zou op dit moment door de bergen van Tasmanië trekken. Ze zal zo snel mogelijk worden opgespoord en van het tragische feit op de hoogte worden gebracht. Steve Irwin laat een dochter (acht jaar) en een zoon (drie jaar) na. In 2004 kreeg hij kritiek van zelfs zijn ferventste aanhangers toen hij zijn een maand oude zoontje Bob op de arm had terwijl hij een krokodil in zijn dierenpark voederde. Het feit dat hij daarvoor zijn excuses maakte op Amerikaanse nieuwszenders was een bewijs van zijn internationale populariteit. Irwin verwierf wereldfaam door zijn levensgevaarlijke jacht op krokodillen en andere gevaarlijke wezens. Met zijn kreet 'Crikey!' werd hij razendpopulair bij zijn fans. Irwin was voor het eerst in 1992 op Discovery Channel te zien. Steve Irwin overleden. Het zat er eigenlijk ook wel een beetje aan te komen, omdat hij zo gevaarlijk dichtbij die gevaarlijke dieren kwam enzo, maar toch gun je dit niemand. Vind het heel erg sneu voor zn vrouw en zn kinderen, waren samen wel een heel leuk stel. Erg jammer.
Och jee. Tuurlijk was de kans voor overleiden tijdnes zijn "werk" stukken groter dan bij ons. Maar toch vreselijk. Had eerder verwacht dat ie was opgegeten door een krokodil.... Maar zo'n pijlstaartrog, gestoken in zijn hart vreselijk. En heel heel erg voor zijn familie die hij achter laat.
Jeetje wat erg zeg!! ik heb vaak zijn series zitten kijken, op een gegeven moment verwacht je gewoon dat hij er altijd wel weer zonder kleerscheuren vanaf komt, er zielig voor de familie!
Ik las het vanochtend ook in de Telegraaf, echt schrikken hoor! Ikzelf ben een enorme fan van Animal Planet en daar was hij ook regelmatig te zien! Af en toe hield ik mn hart vast met al die stunts die hij uithaalde, maar doodgestoken worden door een Pijlstaartrog had ik nooit verwacht! Erg triest voor zn vrouw en kinderen Liefs Joyce
Heb het ook gelezen vanmorgen, was idd even shocking. Ik keek ook graag naar zijn avonturen en vind het verschrikkelijk voor z'n vrouw Terri en z'n kleine kindjes....
Jeetje Mina. Je weet dat hij altijd gevaarlijk bezig is, maar aan de andere kant had ik ook altijd het idee dat hij wist wat hij deed. Ik keek graag naar zijn documentaires. Heel erg voor zijn vrouw en kinderen! Ik weet wat dat met een jong gezin doet. Mijn broer is vorig jaar overleden en liet ook een vrouw en 2 dochters (van toen 9 en 2 jaar) achter.
Vreselijk nieuws. Het risico was natuurlijk wel aanwezig als je dagelijks met gevaarlijke diersoorten bezig bent, maar dit had ik ook niet verwacht! Meer idd het bericht dat een krokki erg honger had gehad Triest vd nabestaanden. Mirre
@Gina Dat is niet niks ...je broer verliezen. Vreselijk moeilijk/verdrietig lijkt me dat voor alle familie en z'n vrouw en dochtertjes natuurlijk. Heb je het een beetje een plaatsje kunnen geven, of is het nog heel moeilijk... Liefs,Mirre
Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee.......ik denk elke dag aan hem. Hij was niet alleen mijn broer maar ook mijn allerbeste vriend! En straks in mijn kraamtijd zal het weer heftiger terugkomen denk ik. Zijn vrouw en kindjes hebben het er ook heel moeilijk mee. Hij was zo'n goede man en een geweldige vader voor zijn kinderen. Het zet je leven op zijn kop. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
Heel erg voor de familie inderdaad. Ik vind het op zich wel een passende dood. Snap je, wel spectaculair zoals zijn leven was.
Ik hoorde het vanmorgen pas. Ik schrok er echt van. Zijn series waren te gek en ik keek er ook graag naar. En idd...dit zijn de risico's die bij z'n beroep komen...maar goh...hij wist altijd wel wat hij deed. Maar zo zie je maar weer...hij is ook maar mens. Vind het heel erg voor z'n vrouw en 2 kindjes
Waarschijnlijk heeft ze het nieuws ook net pas gehoord, jeetje zeg, moet je je voorstellen....ben je lekker door de bergen aan het trekken....
Ik heb er even geen woorden voor.......vreselijk. Die man had zo veel levenslust! Zo erg voor de nabestaande..
Mijn mannetje belde net vanaf zijn werk, of ik het al had gehoord. Hij vond het ook erg zielig en erg jammer. Keken altijd graag naar zijn programma's
Ik heb het ook net op het RTL nieuws gezien,ik was er effe stil van . Ik vind het zo erg voor zijn vrouw en zijn kindjes Ally
Vreselijk nieuws. Vond z'n progamma's altijd leuk om naar te kijken. Had ook eerder verwacht dat hij door een krokodil of slangebeet zou sterven. Hij nam wel veel risico's maar daardoor waren zijn progamma's zo bijzonder. Hij laat een vrouw en twee kinderen na; echt vreselijk. Silly