telefoon staat rood gloeiend

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    TIP:

zeg dat je in de bijstand zit.

hahaha, hebben we een paar keer gedaan en hier komt nauwelijks nog n telefoontje binnen. Was een tip van n vriendin van me, hahaha!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    whaahaa, die antwoorden hier boven!

Ze vragen mij nog altijd of mn ouders thuis zijn, dan zeg ik: Kan best. Bel ze even, dan weet je t zeker.

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Vervelende vragen ook altijd.
    Had er ook een hele tijd last van en heb toen ook infofilter ingevuld.
    En weet je, het helpt :)

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    geen last van :)

ik sta ook niet in het telefoonboek en ben ook niet te vinden op internet ;)

5. Niet meer actief

Mij vroegen ze laatst of ons pensioen geregeld was.

Ik zei dat ik geen pensioen heb.
    En uw man.
    Ik zei die hoeft dat niet, want ik ben een rijke vent getrouwd. ;)
    Dat was dus einde verhaal en ze hing gelijk op.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kon laatst via deze site een link aanklikken, en dan je adres invullen, en dan werd je 5 jaar niet meer gebeld door die onzin.
    Maar vorige week was er toch weer 1, dus of die link echt helpt, weet ik ook niet.
    Ze vragen dan altijd ook nog zo, waarom je geen belangstelling hebt, dan zeg ik daarom niet.
    Ik heb echt geen zin om altijd uit te leggen waarom niet.
    Laten ze de mensen eens met rust laten, als ik belangstelling heb regel ik zelf wel wat.

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, ben toch altijd wel aardig, want zij doen het ook maar voor hun werk... en we hebben geen geld voor al die rotzooi, dus zeg meetstal maar gelijk dat we het niet kunnen betalen. (maar het is maar ...euro per maand) tja, en ik ben ook altijd tevreden met mijn huidige regeling.
    soms laat ik ze info opsturen of zoeken we op internet bij de consumentenbond ofzo. dan bellen ze terug, en kan je hun verhaal zo onderuit halen. das dan ook wel weer geestig.... :)

tja, ik wordt al minder gebeld...

lidwina

8. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben ons ook afgemeld bij infofilter. Dat scheelt enorm. Heel af en toe komt en nog wel een telefoontje (niet ieder bedrijf is er bij aangesloten) maar als je dan meldt dat je je bij infofilter hebt afgemeld, is het gesprek meteen afgelopen.
    Ik heb voorheen ook wel een tegenscript geprobeerd maar ik kan dan mn lachen niet houden, ben ik niet de geschikte persoon voor.
    Ik kreeg wel een keer bij iemand die names de Lotto belde de ingeving om te zeggen dat wij principieel tegen gokken waren. Probeerde het meisje mij te overtuigen dat de Lotto eigenlijk geen gokken is. Moest ik haar weer uitleggen dat ik dat wel vond... lachen wel!!!

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik heb me ook meteen bij infofilter gemeld. Goeie tip! En de tegenantwoorden ga ik mooi gebruiken tot de blokkade ingaat (kan 4-6 weken duren) Leuk!
    Ik moet trouwens ook toegeven dat ik eens als vakantiebaantje bij een callcenter heb gewerkt. Het was een ###baantje hihi.

10. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo,

Ja dat overkomt mij ook steeds. Mij overkomt sinds ik de zwangerschapspakketten heb aangevraagd c.q. opgehaald.
    Denk dus dat het gezien de gegevens daar iets mee te maken heeft.
    Groetjes Karin

Deel Deze Pagina