Ligt eraan waarheen, wat de voorwaarden zijn, hoe de werkgelegenheid voor mij daar is... Dus ik heb meer informatie nodig maar sta er niet onwelwillend tegenover.
Afhankelijk van de locatie.. Denk ik het wel. Scheelt wel dat ik niet werk en dus geen baan op hoef te geven. Maar ik zou wel kritisch zijn de mogelijkheden voor onze kindjes. Maar in principe wel ja
Ja. Liever vandaag nog dan morgen. Komt ook omdat ik gewoon klaar ben met Nederland dus dan zeg je al sneller ja dus of dat nou zo eerlijk is Maar ik zou het eerlijk gezegd alleen doen als het een land is waarin mijn kinderen een toekomst op kunnen bouwen. Ik zou dus bijvoorbeeld nooit naar een land gaan zoals Zuid Afrika ofzo. Van te voren moet er een huis klaar staan en moet ik mijn spullen van hier mee kunnen nemen. Niet dat ik daar a la het programma '' Ik vertrek '' in een bouwval aan kom ofzo. En zou het een beetje van te voren willen weten zodat ik kan proberen de desbetreffende taal te beheersen.
Nooit puur en alleen vanwege werk! Er zijn belangrijkere dingen in het leven! Maar mocht de situatie zo zijn dat emigreren die andere belangrijke dingen ook kan bieden... wie weet. Maar dan zouden mijn familie en vrienden allemaal mee moeten emigreren
Ik zou een dergelijk avontuur zeker aangegaan zijn toen de kinderen nog jong waren. Wel afhankelijk van de locatie (liefst zonnig) en huisvesting Nu zou ik het zeker overwegen, maar minder snel doen. Het zal alleen nooit aan de orde zijn in zijn werksector en mijn hopelijk toekomstige.
Zeker, nu voor de tweede keer in het buitenland! Ook in Friesland gewoond, ook een klein beetje buitenland voor een gelderlander
nope, mijn ouders zijn geëmigreerd... nee ik vind het geen succes... ik vind naar een andere stad/dorp al een gigantische overwinning
Ja hoor, voor mijn eigen baan ook een keer gedaan (2 jaar) en beviel prima. Ligt er alleen wel aan waarheen.
Ik ben twee keer geëmigreerd. In beide gevallen niet vanwege werk (moest juist ter plekke werk zoeken), maar omdat het me leuk leek daar te wonen. Nooit spijt gehad. In het geval om vanwege werk (of werk man) te verhuizen zou ik het waarschijnlijk wel doen, maar er zijn locaties die (hoewel je er financieel ongetwijfeld binnen kunt lopen) me persoonlijk absoluut niet aantrekken...
Alleen als ik zou denken dat ik er ook gelukkig van word. Dus afhankelijk van welk land, de omgeving, wat ik daar allemaal kan doen, of ik daar leuk werk zou kunnen vinden, wat ik in Nederland achter zou moeten laten (heb ik hier al een fantastische baan of zou ik toch liever bij werkgever stoppen) etc. Ik zou een hele slechte voetbalvrouw zijn, als een schaapje mee moeten verhuizen. Jij hebt ook een leven, ook als je naar het buitenland zou verhuizen.
Nee never nooit niet! Oh wacht jawel als mijn dorp en de omliggende dorpen mee verhuizen ik ben een onwijs familie mens
Ja hoor. Al een paar keer gedaan en ik sta altijd open voor een nieuwe uitdaging. Het ligt er wel aan naar welk land.