Wij geven thuisonderwijs, zijn heel veel onderweg, zoeken dingen op op youtube, internet, gebruiken veel apps voor "school", ik gebruik veel twitter, werk via facebook, luister radio, spotify, kijk onderweg tv als ik alleen ben, gebruik voip, dus ja dat schiet wel lekker op dan.
Ik heb nu 1gb Mijn ouders hebben geen wifi :x en in m'n werk in de thuiszorg moet ik wel ns wat opzoeken. Ik hou wel veel over maar goed, liever iets over dan tekort, dat is echt duur
Is dat niet veel voor alleen whatsapp en af en toe iets opzoeken? Gaat dan alleen voor onderweg eens een restaurantje opzoeken of openingstijden van een winkel ofzo. Niet voor facebook of youtube of iets dergelijks. Zit eigenlijk nu te denken aan 275 (bellen,smsen en internet in 1). Ik bel niet vaak, sms zelden).
Ik ga vanaf februari een sim only nemen van 200 mb. Heb ik meer dan genoeg aan. Op t werk en thuis heb ik WiFi. Scheelt heel veel in geld. WhatsApp gebruikt niet zoveel hoor.
Ik denk dat het dat uurtje muziek per dag is. Dat is veel data die je dan laadt. Je kunt bij je instellingen kijken bij dataverbruik welke apps de meeste mbs hebben gebruikt.