Of natuurlijk een ander huisdier. Hier onze huiskat Elmo. Genieten zo van zijn aanwezigheid Dan vergeten we de haren vlooien van zelf dat lieve koppie. Komt binnen wandelen van.uit het lente zonnetje.
Hier foto's van mijn mooie kind. Hij heeft sinds 2 weken zijn eigen instagramaccount https://www.instagram.com/king_lewis_the_first/
Protest. Verveel mij speel met mij. En nee ik ga niet weg mama. Ik noem mij mama haha naar kat. Dus kan tv niet over zetten. Zit in de weg sensor. Boef.
Lieve knuffelkater Sky. Zo trouw, altijd bij me in de buurt, en nu heel waakzaam over mijn zoontje. Als mijn zoontje in de box ligt zit hij er vaak naast op het dressoir, naar hem te kijken. En zodra mijn zoontje begint te huilen springt hij in de box en gaat op zijn hoofdje likken. In de box wil ik hem liever niet dus dan haal ik hem eruit. Maar wel heel lief dat hij zo zorgzaam is.
Eigenwijze dikke Gaia. Ook een erg knuffelig exemplaar, ze valt soms gewoon om zo druk is ze met kopjes geven .
De kleine draak van het stel. Zij is de reden dat ik wel eens hardop roep: "Waarom wilde ik ook alweer katten?!" Onopvoedbaar, zeer ondeugend, haalt 24/7 kattenkwaad uit, maakt niet uit hoe vaak ik haar corrigeer, ze doet alles constant opnieuw (en jut daarbij uiteindelijk de andere 2 op, als dat gebeurt lijkt het hier wel het wilde westen in huis...). Maar tegelijkertijd mijn kleine knuffeltje. Ze is nog zo gek om vanaf de grond in mijn nek te springen als ik langs loop en daar dan gewoon te blijven zitten terwijl ik mijn huishouden doe...
Jonkie? ? Lange pootjes haha en Tja heerlijk de bank innemen soms voel ik mij schuldig als kat slaapt op mijn plek om hem er van af te halen haha.
Wat een knapperd! Ik ga je volgen, volg je terug? @Elmo wat een lieverd! Hij lijkt een beetje op het broertje van mijn poes