pffff verbouwen...

Discussie in 'De lounge' gestart door kimlovesbobby, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    nu we hebben besloten om voor een kindje te gaan moeten we nog flink wat dingen doen in huis.
    morgen wordt de zolder geïsoleerd zodat we daar een slaapkamer voor de oudste kunnen maken. Nu staan alle spullen van de zolder op de slaapkamers...
    over 2 weken krijgen we een grindvloer, dus de oude vloer moet er nog uit, we kunnen 3 dagen niet in huis lopen als de vloer gelegd wordt, dus moeten alle meubels naar buiten, (gelukkig wel een tent geregeld)
    daarna verder met de zolder en met een beetje geluk kunnen we daarna aan de babykamer beginnen. vl gaat ook nog verhuizen deze week, met alle rompslomp die dat met zich mee brengt...

en ik?? ik word zo'n beetje helemaal gek van alle zooi hier, ik kan helemaal niet tegen chaos, en spullen die niet op hun plek staan of geen vaste plek in huis hebben. Hoe gaan jullie om met een verbouwing, en hebben jullie misschien tips hoe ik wat minder gestrest door deze periode heen kom???

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Heeej, je hebt het over ons huis.... ;)
    heel veel succes, ik zit al vanaf augustus in de zooi, omdat er een dakkapel geplaatst is. Alle spullen van zolder staan door het hele huis heen verspreid. Ik hou mezelf bezig door de dingen die we niet meer gebruiken te verkopen via mp. Heeft me al een aardig zakcentje opgebracht, en de dozen minderen aardig in huis :D

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Geen ervaring.. Gelukkig.. want ik zou ook helemaal gek worden.
    Misschien bivakkeren ergens anders?:)
    Succes en hopelijk leid het wel tot een mooi resultaat

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooohhh ik zou ook helemaal gek worden :(
    Probeer in je hoofd te houden waarvoor je het doet!

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Zit al jaren ergens in de zooi, op moment van bevallen (10 dagen overtijd..) stond net het keukenblok zodat iig de kraan en fornuis te gebruiken waren.
    VK snapte niet dat mn bloeddruk normaal was.

tja, je kiest ergens voor.. (En nee ik kan ook niet tegen zooi maar probeer er het beste van te maken. Houd wel ergens een vaste alternatieve plek voor gebruiksvoorwerpen aan!

Deel Deze Pagina