Huisnummer, die alleen door mijn vriend opgenomen werd. Werd ik niet 'lastig gevallen' en dat vond ik wel prettig. Die hint is goed opgepakt
Vorige keer mijn gsm nummer en die van mn man. Toen hadden we nog geen vaste lijn. Deze keer overweeg ik sterk om er helemaal geen nummer op te zetten. De mensen die dicht bij ons staan hebben onze telefoonnummers wel en anderen hoeven toch niet te bellen. Ik werd vorige keer toen mn zoontje 3 dagen oud was gebeld door een verre tante die ik nooit spreek, heel leuk hoor maar daar zat ik toen echt niet op te wachten. En een nichtje van mn man belde 's avonds om 21 uur.. tja ook daar zat ik niet op te wachten.
Wij hebben mobiele nummer van ons beiden er op gezet. Vaste lijn niet. Bij een hopelijk volgend kindje, komt er helemaal geen nummer meer op te staan. De mensen die we vaak zien hebben ons nummer wel en de anderen die we normaal ook niet zien, maar alleen uit fatsoen een kaartje sturen, hoeven ons telefoon nummer niet te hebben. Die weten ons evt. wel via Hyves/FB te vinden.
Leuk al die reactie, wij zijn zelf ook nog aan het twijfelen. In ieder geval komt als we een tel.nr. erop zetten alleen mijn mobiele nr. er op te staan. Vriendlief heeft op zijn werk amper bereik en ons huisnummer is geheim. Misschien wel een goed idee om er helemaal geen nr. op te zetten want we sturen ook naar mensen een kaart voor ons goed fatsoen, maar op wie we eigenlijk qua visite niet zitten te wachten.