Wie heeft dat al eens gedaan? Ik heb de 18e al besteld en het is nog niet hier. Er staat op de post nog steeds dat het is voorgemeld, dat stond er gisteren ook al. Daarbij heb ik een maandfactuur gevraagd en nu staat er bi jde voormelding dat het een rembours zendig is???? Ik snap er geen drol van en erger me eerlijk gezegd flink dat het nog niet hier is. Het is dat ze de bestelde schoenen hier in de buurt vaak niet hebben maar anders had ik het niet eens besteld.... zucht...
HM is supertraag met levering.. mijne stond vanaf 19e vooraangemeld.. en is vandaag afgeleverd.. bestelling was zelfs nog paar dagen daarvoor. op rekening kopen doe ik niet.. ik neem altijd acceptgiro en dan zitten er geen verdere kosten aan
Ik had hetzelfde! Vrijdag besteld, op de 19e stond het als 'aangemeld' op de site van PostNL, op de 23e was het eindelijk in het sorteercentrum gemeld en vandaag werd het dan bezorgd. Pff, wat een bevalling Laatst heb ik ergens gewoon rustig 3 weken op mogen wachten. Dat vond ik nog vervelender. H&M is denk ik toch vooral een goede winkel, niet zozeer een goede webshop (al moet ik zeggen dat ik over de klantenservice wel weer erg te spreken ben).
oke vind het vreselijk echt pff. Maar oke, dan moet ik zorgen dat ik geld in huis heb. Ik heb die maandelijkse factuur eigenlijk uit gemak zucht gedaan omdat als de laarsjes niet passen ze dan terug gaan en ik dus niet moet gaan rekenen op de acceptgiro {ahum hoezo gemakkelijk hihi}
Ik heb 1 keer online besteld. Na 3 weken had ik eindelijk m'n bestelling, maar van een shirt was het de vekeerde kleur. Ik heb het teruggestuurd en na 'n maand toch eens gebeld waar m'n nieuwe bestelling bleef. Het bleek dat ze de retourzending niet hadden gekregen. Ik moest toen een brief sturen en daar heb ik na 3 weken ook weer achteraan gemaild. Nou kreeg ik 'n mail dat ze het shirt zouden tegenboeken en ik moet zelf na 'n week weer contact opnemen om het geld terug te krijgen. Ik bestel dus echt nooit meer online bij hun.
hir gaat het meestal ook vrij snel, zeker als je beseft dat het vanuit het buitenland moet komen.. ik wacht nu op mn jas, ik geloof dat volgende week de 2e week is..
Ik (wij) vermoed trouwens dat het meer aan PostNL ligt dan aan H&M zelf, hoor. Sinds die veranderingen bij de post hebben we zoveel gezeik steeds... Echt nooit eerder gehad.
Nou zover ik weet is dat H&M ook wacht tot ze genoeg bestellingen hebben en dan pas gaan ze versturen? Dat werd mij verteld bij de klantenservice>?
ik vind de h&m een drama: besteld in februari en het kwam half mei eindelijk binnen. 1 shirt zelfs niet omdat het inmiddels uitverkocht was. piepservice.
Ik heb ca 3 weken geleden wat besteld bij H&M. Bij de bevestiging stond bij dat het tussen 19 en 23 september verzonden zou worden. Balen, maar ok, ik wist het van te voren. Nu zag ik dat het 23 september verzonden is. Ik heb het vandaag niet ontvangen maar als ik eerdere reacties lees, kan dat ook nog even duren. 1 Item wordt pas eind oktober verzonden. Echt jammer dat het zo lang moet duren.
H&M is altijd traaaaag. Ik heb half aug twee longsleeves besteld voor m'n zoontje, kreeg ik van de week een briefje dat ze naar verwachting begin oktober geleverd zouden worden. Fijn, dan is hij er dus al zo'n beetje uitgegroeid Vind de webshop sowieso crap, ook vervelend dat je niet met ideal kunt betalen.
aaah ik zit ook al een tijdje te wachten op mijn kleding. Wilde er maandag net achteraan gaan. Bij mij zou het vorige week geleverd worden. Niks gezien en bij postnl staat ook dat hij nog niet is verwerkt. Heel irritant, bestel er dus ook niet weer. Benieuwd wanneer het nu wordt afgeleverd.
nou lekker, dat beloofd wat! Ik heb het meer besteld via de webhop omdat ik leuke laarzen zag en ze die meestal hier in de buurt niet {meer} hebben. Denk dat ik me de volgende keer bedenk Overigens vind ik levertijd niet zo erg hoor, dan moet het netjes vermeld worden maar dat was niet! Het zou tussen de 19e en de 22 bezorgd worden stond er online bij.
Hier ook een keer een bestelling geplaatst... een paar vestjes voor ons meisje, handig voor de koelere avonden in Griekenland dachten we.... Bestelling geplaatst op 03-06, uiteindelijk is het pakketje pas de 21e aangemeld, maar wij kregen het pas rond de 23e.... dus tsja.
Hier had ik ook problemen... Had van alles besteld wat ook op voorraad was maar duurde 2,5 week en die bestelling hadden ze ook nog in 3en geknipt dus ik kreeg een pakketje, en een dag of 5 later weer een majo en afgelopen donderdag ook een pakketje met een majo. Echt heel erg irritant. Had ze ook gebeld over de levertijd, en geklaagd dat het zo lang duurde. Toen kreeg ik geloof ik de bezorgkosten gratis... maar ja je besteld niet ovor niets online omdat dat snel en makkelijk is, maar bij H&M is dit niet het geval vind ik.. bestel dr denk ik niet meer...
Ik had laatst wat besteld en het was er binnen een paar dagen. Het was best veel wat ik besteld had. Wacht alleen nog op een jurkje en een t-shirt. Eigenlijk ook nooit problemen gehad. Het gebeurt wel vaak dat ze een zending aanmelden maar fysiek nog niet weg is. Werk zelf in de logistiek en moet zeggen dat dit bij ons helaas ook wel eens gebeurt, maar niet met opzet, weet niet hoe die bij H&M zit.