Ik 5,85 per maand (goedkoop abonnement en smartphone los aangeschaft waarbij ik alleen thuis via wifi internet heb) en mijn man is ongeveer 35 per maand kwijt (hij heeft wel mobiel internet We hebben nog wel een vaste telefoon met onbeperkt bellen... wat elke avond bijna benut wordt!
12,50 per maand voor 190 belminuten/smsjes(doe om en om, ene jaar wat duurder abo met nieuwe telefoon, andere jaar een lekker goedkope sim only, je kunt wel raden in welk jaar ik zit ) Vorige jaar was het rond de 25 euro per maand. Ow we hebben geen vaste telefoon en ik heb geen internet op telefoon. Merk wel nu ik ziek thuis ben ik over mn bundel ga.. dus binnenkort hogere bundel Maar wil binnenkort ook smartphone met internet dus het gaat sowieso duurder worden..
Bij mijn zoon zit er gratis een samsung galaxy ace bij voor dat geld voor man voor dat geld de nieuwste sony ericsson mini PRO dat is bij tmobile telefoondeals m oet je ff op googlen Voor jongste zoon is een simyo abbo voor die 11 euro heeft hij heel veel... en we hebben natuurlijk allemaal whatsapp op onze foon.. dus gratis sms
Ik internet dagelijks, ping altijd.. sms nooit. Maar zou ook niet weten hoe je met internetten en pingen veel duurder uitkomt.
ik 19 per maand, 400 belminuten en 1000 smsjes Mijn man, 22 per maand 300 belminuten en 1000 smjes Komen we nooit overheen eigenlijk
ik betaal 27,50 voor bellen en internet. (betaalde eerst iets van 40 euro per maand met een pakket van 20,- omdat ik er elke keer overheen belde en elke minuut buiten je bundel is erg duur) partner 30,-
manlief heeft een prepaid en belt daar eigenlijk bijna nooit mee. ik heb een abbo van 25 euro per maand, en dan hebben we de vaste tel nog maar daar zijn we ook bijna niets aan kwijt.
Ik iedere maand ongeveer 75,heb een abbonement van 60 en een internet-abbonement van 10. Vrij hoog maar dit heb ik toen gedaan omdat ik dan minder bij hoefde te betalen voor m'n toestel. Mijn vriend heeft meestal een rekening van 108. Hij is een heeeeeeeel erg papa's en mama's kindje en belt zijn beide ouders (gescheiden) minstens 3 keer per dag..vreselijk
Ik ben ca. 30 á 35 euro kwijt, voor een abonnement met internet (Iphone). Mijn vriend's abonnement kost 100 euro per maand, maar die belt veel voor zijn werk (en daar wordt een deel weer van vergoed door zijn werkgever). Onze hoogste rekening ooit was 750 euro....lekker op vakantie naar een land buiten de EU, en dan vergeten om je internet uit te zetten Ik werd gek toen ik het bankafschrift zag...
Dat ligt er ook aan of er nog een vaste telefoonaansluiting aanwezig is. Wij hebben geen vaste telefoon meer, beide een mobiel abbo + internet. Ik ben meestal rond de 40 Euro p mnd kwijt. (maar ben geen 'beller' ... lange telefoongesprekken vind ik zoooo irritant. Veel smsen wel)
Ik pLus/minus 50 euro per jaar (prepaid, maar dat is zelfs nog veel), man: plus/minus 40 euro per maand.