Telefoonrekening Ziggo

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanDane, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Dames,

Ik zit met een probleem!
    Ik krijg net de telefoonrekening van Ziggo, voor 94 euro naar 0900nummers.
    Kijk op de specificatie en het zijn allemaal sexnummers waar naar gebeld is:$
    Ik ben de enige die belt en heb zeker niet naar deze nummers gebeld!
    Het is ook om hele rare tijden 04:15, 15:00, 17:00.

Wie weet wat ik hiermee aankan?
    Ik ben echt niet van plan om dit te betalen aangezien ik hier echt zelf niet naartoe gebeld heb.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Heb je al contact met ze gehad?

3. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Nee nog geen contact met Ziggo gehad.

4. MissT

MissT Niet meer actief

Weet je zeker dat alleen jij belt, en niet je man/vriend misschien???

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ja dat weet ik zeker!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn buurman had dat vorige maand ook! En hij is alleen, dus er kan niet iemand anders gebeld hebben.. Hoor het wel vaker dat dat gebeurd bij Ziggo.. Zou ze toch even bellen.. Mijn buurman is er nu nog mee bezig dus het zal niet makkelijk zijn..

7. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Nou, heb net Ziggo gebeld.
    Die zeggen dus dat het niet mogelijk is dat iemand anders via mijn telefoonnummer gebeld heeft.

Het rare is dat ik net mn rooster terug heb gekeken en ik heb die datum nachtdienst gehad tot 06:00 uur 's ochtends.
    Het grootste bedrag is op die datum om 04:30 uur, toch knap dat ik kan bellen als ik niet thuis ben:(:x

Volgens die man/jongen moet ik gewoon betalen en dan een bezwaarschrift indienen, is wel frapant dat ik sinds ik in dit nieuwe huis woon rekeningen heb boven de 100 euro.
    Het huis hiervoor heb ik alleen maar rekeningen rond de 60 euro, ben bang dat hier toch echt iets niet klopt!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Volgens mij is het technisch wel mogelijk om op andermans kosten te bellen.. vraag me niet hoe,maar Ziggo zei tegen de buurman dat het wel kon, maar hij moest het maar bewijzen.. Hij heeft overigens de rekening netjes betaald, alleen niet de kosten van die telefoongesprekken..

9. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ja dat ben ik nu ook van plan, betaal gewoon me standaard kosten en die 0900 nummers betaal ik gewoon niet!

Ik heb m'n urenbriefje al ingescand en die zal ik naar hen toe sturen, kunnen ze zelf zien dat ik niet thuis was.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hoop dat het goed komt en uitgezocht word.. En vooral dat het niet nog een keer voorkomt.. Ik vind Ziggo vrij lastig in zulke dingen..

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jij bent degene die uiteindelijk word afgesloten , vergeet dat niet he!
    TOen ik bij KPN werkte waren er ook zat mensen die zeiden ja dan betaal ik gewoon niet , snap het ook wel , maar jij word afgesloten.

Heb je wel een man/vriend dan? Of was er gewoon echt niemand thuis?

12. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wij hebben al zoveel problemen met Ziggo gehad. Ik beweer niet dat andere aanbieders 'heilig' zijn, maar Ziggo.....(zucht)....

Heb je wel een dect-toestel? Anders zou de buurman/vrouw wellicht op jullie kosten kunnen bellen met zijn/haar toestel.

Balen voor je hoor!

13. mroos

mroos Niet meer actief

En weet je heel zeker dat je man/vriend ook niet thuis was? Of woon je niet samen?

Als er echt niemand thuis was is het zeker heel raar, dan zou ikziggo blijven lastig vallen totdat je iemand van hogerop te spreken krijgt, en zeker niet eerst voorschieten, maar werk van maken!

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zou een brief of mail sturen waarin ik eis dat er uitstel van betaling wordt gegeven totdat dit uitgezocht is. En vragen hoe ze dit denken op te gaan lossen. Vraag aan ze hoe dit kan en wat ze eraan gaan doen (leg de bal gewoon bij hen neer!).

15. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    eigenlijk is het ook altijd zo dat het nummer gebeld wordt via je modem of het zou eraan moeten liggen dat je inderdaad niet een dect telefoon hebt. lastig dit soort dingen maar ik heb voor ziggo gewerkt en eerlijk gezegd dacht ik ook altijd zal wel, heeft dan vast iemand anders in het huishouden gebeld.
    maar je kunt het beste toch betalen voor je herinneringen krijgt waar direct kosten aan verbonden zijn. 1e herinnering is al 2,50 en een brief schrijven met onderwerp betwiste telefonie gesprekken. was er echt niemand in huis ? ? en weet je waar die nrs van zijn anders ff opzoeken.

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Mijn ouders hebben jaren geleden ook zoiets gehad.
    Hardstikke hoge telefoonrekeningen naar sexnummers, terwijl niemand die had gebeld.
    Helaas hebben ze gewoon moeten betalen.
    Later hoorden ze dat er mensen waren die bij kpn werkten die dan via jou lijn die nummers belden, en van die sexnummers kregen ze daar wat geld voor.

17. mroos

mroos Niet meer actief

Ik wil niet heel lullig zijn hoor maar ik denk eerlijk gezegd dat wanneer er sexnummers in rekening worden gebracht, deze ook gebeld zijn.

Natuurlijk gaat de man (of zoon) des huizes niet toegeven dat er sexlijnen gebeld zijn, maar ik vind het iets al te goedgelovig om daar dan ook maar vanuit te gaan.

Natuurlijk zal er vast wel ooit iets in rekening zijn gebracht bij mensen die het niet hebben gebeld, maar het is echt niet zo dat dat veel voorkomt hoor.

18. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Lijkt erop dat iemand via jou lijn belt dus.
    Ik zou dus niets betalen, of iig wat je wel gebeld heb.
    Dan heb jij je plicht iig gedaan.
    Waarschijnlijk zullen ze je wel gaan afsluiten omdat je ze niet betaald heb, maar die 0900 nummers zou ik ook echt niet gaan betalen.

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar woont je man / vriend niet bij je in huis ? zo wel hoe weet je dan zo 100% zeker dat hij niet heeft gebeld ? bedoel hij kan het ook glashard ontkennen natuurlijk .. zeg niet dat dat zo is maar hou dr wel rekening mee, het is namelijk wel toevallig dat het op de uren is gebeurd dat jij aan het werk was ..

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Een aantal jaar geleden kwam het dus wel regelmatig voor bij kpn!
    Heeft toen (een jaar nadat mijn ouders het probleem hadden) ook in de krant gestaan.
    Dus wie weet gebeurt er nu hetzelfde bij Ziggo.

Deel Deze Pagina