Vrijdagavond heb ik gehaktballen gebraden. De vier die over waren in de koelkast gezet. Zouden die vandaag nog goed zijn?
ik bewaar het altijd hooguit 2 dagen nadat ik iets gebakken heb dus persoonlijk zou ik het niet meer doen.
Je hebt al een beslissing genomen.. Maar idd, ik zou ze ook weggooien.. Zeker met dit warme weer ben ik extra voorzichtig met opnieuw opwarmen van producten.
Wat ik doe als ik iets te veel gebakken hebt. Bv vlees is het in de vriezer gooien dan, kan je het altijd later op eten. En idd vier dagen na bereiding nee zou het ook niet meer doen. Een dag hoog uit twee heel misschien maar. Dan twijvel ik al en zeker met de hitte die het deze week/weekend is geweest.
Off topic: Als ze in de koelkast hebben gestaan, dan heeft de hitte (buiten de koelkast) er geen invloed op. Hier blijven kliekjes hooguit 2-3 dagen staan. Ik had ze dus ook al weg gedaan...
Doe ik normaal gesproken ook, maar we aten van het weekend onverwacht niet thuis, anders hadden we het van het weekend al op!
Ik eet gebraden vlees maximaal 1 dag later (vries mijn vlees altijd in dus daarom niet lang bewaren). Vind de tijd van vrijdag tot nu erg lang zeker met dit warme weer (in koelkast dan wel koud maar deur gaat vaak open en dicht dus toch vaak grote temp.wisseling).