hallo dames ik heb een vraag ik heb sinds weken last van soort aanhoudende soort kramp in mijn arm het begind in mijn ringvinger en pink, en straal heel erg uit tot mijn elleboog ik kan er nog wel alles mee doen maar de pijn is zeer vervelend? iemand een idee/?
pees ontsteking of capaaltunnelsyndroom Tintele je vingers ook? zo ja. je kunt er mee naar de ha en die zal eerst proberen een spalk of wat je pols rust te laten geven. Helpt het niet dan kan die je door sturen naar de handpoli. Dan kan je misschien een injectie krijgen in de pees of verder onderzoek of het capaaltunnelsyndroom is. Het is typies een vrouwe kwaal. Succes verder er mee.
dank je wel meid voor je antwoord, mijn moeder heeft dit ook ik zal haar morgen eens vragen wat zei precies voeld
Pijn in ringvinger en pink die uitstraalde naar de arm bleek bij mij het cubitaal tunnelsyndroom te zijn. Erg vervelend. Ik ben er in januari succesvol aan geopereerd. (Was erg verbaasd dat het in mijn elleboog bleek te zitten!) Zie deze link: http://www.uwpraktijkonline.nl/content/ziektenbeelden2upo/Cubitaal.html Manytroubles
heee meid .. dank je wel !!!!!!1 dat lijkt er meer op !.. waar ik dus last ven heb .. het is zeer irritand ! misschien toch dokter bellen
nee dat kan ik niet hebben .. want toen het weer pijn begon te doen zat ik bij de buurvrouw aan de koffie.. ik had gister nog niet achter de pc gezete
Dit is carpaal tunnelsyndroom. Komt heel vaak voor als je zwanger bent. En je kunt dedokter evoor bellen maar ze doen er niets aan. Het is alleen heel vervelend
Ik wil je niet bang maken, maar bij een vriendin van me bleken deze klachten trombose te zijn. Het is wel te behandelen, hoor, maar wel vervelend. Ik zou idd de HA even bellen, die kan er hopelijk iets zinnigs over zeggen.
Komt ook voor als je niet zwanger bent. En capaal tunnel is wel te verhelpen. Misschien als je zwanger bent de ha zegt wacht na de bevalling en kijken of het dan over gaat de pijn. En zo niet terug komen. Snapje. Ik was een van de jongste patiente ooit was net 20 toen werd ik al geholpen aan het capaaltunnelsyndroom en het jaar daarna aan mijn andere hand. En na me bevalling nu bijna vijf maanden geleden kwam het weer terug of in elk geval een pees ontsteking en heb toch een injectie gehad. Tot nu toe is de pijn weg maar voel wel dat het aan het terug komen is het blijft een zwakke plek. En als het niet overgaat moet ik als nog er een keer aan geopereert worden.