Telefoonterreur

Discussie in 'De lounge' gestart door Dushi, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Haha effe off topic. Ik moest gelijk aan dat liedje denken van vroeger als je verstoppertje speelde.... Heb em nu de hele tijd in mn kop zitten hihi.

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Thanks.

Ik hoop voor je dat je een interessant product verkoopt. Het lijkt me niet fijn om vaak als ongewenst bij iemand 'in huis' te vallen.

Maar goed, zo kunnen we ook een praatje ARBO controlleurs houden :) :)

Succes!

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Sanny ... al 10 jaar. Jeetje....ben jij ook zo'n volhouder ? :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oww.....doet me weer denken aan een baan die ik heb gehad (is wel weer ff off topic).
    Ik werkte voor een handelsinformatiebureau....ook heel smeuig hoor (vaak fouten bij de schuldeiser hoor). Maar dus ook veel bellen...en niet altijd warm welkom worden geheten....

Ook voor een bedrijf gewerkt om mensen te werven om tv opnames bij te wonen! Die mensen waren een stuk blijer ;)

5. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hahaha ikke wel ja.
    Waarvan 8 jaar als leidinggevende moet ik toegeven. Op dit moment bel ik weer zelf maar dat komt omdat ik nu parttime werk. Leidinggevende kan alleen als je full time werkt, dus ik heb ervoor gekozen weer zelf aan de telefoon te zitten. Ok heb wel meer vrijheid dan een ander en vervang ook de leidinggevende als ze er niet is.

Ik verkoop verschillende producten, om de paar maanden een ander project. Gelukkig wel voor grote bedrijven en de mensen die ik bel zijn daar al klant van dus dat scheelt.

En over die hormonen, ben altijd een ster in kalm blijven als mensen vervelend zijn want je zegt soms alleen je naam en de naam van t bedrijf en je krijgt al de meest vreselijke ziektes naar je hoofd geslingerd en sinds ik zwanger ben kan ik mijn kalmte ook niet meer zo goed bewaren ;)

Maar tis hardstikke leuk werk hoor en je hebt vaak hele leuke gesprekken hoor.

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ikheb het vorig jaar zomer al ingevuld en inderdaad. na een aantal weken werden de foontjes minder en hielden op een gegeven moment helemaal op.

Lekker rustig. Als er nou 'onbekend' op mijn telefoonscherm verschijnt, weet ik dat het mijn zus in Duitsland is, die onder een goedkoop nummer belt (daarom ook geen nummerweergave). HEERLIJK!

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik laat vaak de jongste [2½] opnemen als het anoniem is. Vooral als het tussen 17:00 en 19:00 is. Zij kan tijden kletsen met die lui. :) :)

8. Sanny

Sanny Niet meer actief

Dames ik ga zo weg, werken. Mensen lastig vallen onder t eten dus ;)
    Denken jullie er wel aan dat als jullie de hormoontjes loslaten als er gebeld wordt dat er net zo goed iemand aan de andere kant kan zitten die even veel last van de hormoontjes heeft als jij ;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow zeker!
    Als de meneer of mevrouw vriendelijk is..ben ik dat ook. Maar als het ook maar even voelt dat ik iets MOET...dan is het niet best...;)

10. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Dan zal ik dat ook eens doen want ik word er gek van!

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Wat mij is opgevallen mbt dit soort telefoontjes is, dat ik er vooral last had nadat ik overal tijdens de zwangerschappen blije dozen ed had aangevraagd.

Wat trouwens ook helpt is als er naar een bepaald iemand wordt gevraagd (spreek ik met dhr..), te zeggen dat men degene ff zal roepen en vervolgens de hoorn ernaast te leggen. Bij ons is het inmiddels een sport om met de stopwatch ernaast te wachten hoe lang het duurt er dat er opgehangen wordt. :) :) :)

Groetjes, Melanie

12. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Denk eerder dat hun door mij afgeblaft worden :oops:

Deel Deze Pagina