vandaag heeft vriendlief een gistingsfles gekocht met een beschildering. nu weet vriend de waarde van die dingen en heeft zijn geld al snel vertwintigvoudigd. maar opzich vin dik het wel leuk om hem te houden maar dan wil ik er wil iets van maken. Wat zouden de creatieve mensen ermee doen?
Heb je er geen kurk bij? Mijn schoonfamilie bewaard er zelfgemaakte wijn of olijfolie in. Heb er volgens mij ook zo 1 in de berging staan met olijfolie.
Nou, als je het 20-voudige voor kan krijgen zou ik er niet tegenaan willen kijken haha Als ie een habbekrats waard was zou ik hem overspuiten in de kleur van je interieur..leuke vaas ofzo
Tja als ie nu eens niet beschilderd was zou ik het voor hier bij ons wel weten: DIY: Bottles Full of Light
Ik vraag me echt af of die dingen wel in waarde vertwintigvoudigen, het is geen bekende schilder lijkt me.. ik zou hem in de kelder zetten als je plek over hebt.
Als mijn vriend daarmee thuis zou komen, dan mag ie wat mij betreft doorlopen naar de glasbak. Maar eventueel zou je m nog kunnen gebruiken om al je kleingeld aan t einde van de week in te stoppen. Zoiets deden wij vroeger thuis ook. In een lelijke fles haha.
WAT HEEFT IE ER VOOR BETAALD?? mijn god wat een lelijk ding zeg meteen verkopen zou ik zeggen mijn man is cv monteur en gek op schilderijjes vaak bij mensen op zolder en daar staan dan schilderijen en het is net malle pietje sleept t weer mee naar huis maar heeft er al heel wat doorverkocht via mp en hij krijgt ze gratis
Vind de reacties wel wat....onaardig. @TS, als jij 'm wel wat vind hebben, gewoon houden! Ik zou er geen kunstbloem ofzo in doen....maar met een kurk erop (en eventueel in sparen ofzo) ergens neerzetten waar dat ie er leuk bijstaat. Verder misschien tot halverwege vullen met steentjes of iets dergelijk is wel handig zodat ie niet gemakkelijk van zijn plek gestoten kan worden. Veel plezier ervan.
hihi we hebben heb vandaag verkocht. letop vriend heeft hem op de kop getikt bij een tweedehand zaak voor lat wel 2,50 en we hebben hem vanmiddag verkocht voor 54 euro hahaha. ik liep in de efteling en telefoon iemand die hem wilde hebben ze hebben hem lekker opgehaald hahaaha. tis een fles van 20 jaar oud en de schilder blijkt erg bekend te zijn in de schilderingen op flessen hahaha.
Wat heeft hij ervoor betaald en wat zijn ze waard? Ben heel benieuwd. Of hij lelijk is of niet is natuurlijk een kwestie van smaak. Je kunt er een kaars inprikken en hem gebruiken als kandelaar, maar dan gaat het kaarsvet op den duur druppen over de beschildering. Ik vraag me af of hij werkelijk zoveel waard is als wat je vriend denkt. Waarop baseert hij dat?