Kat doet vreemd ??

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey meiden,

wij hebben een kat van ongeveer net een jaar ( miss iets jonger ) en dat is een echte killer Cat zoals wij hem noemen, hij komt met muizen thuis, kikkers, vogels etc etc .. Hij is onwijs lief en is helemaal gek op die kleine, het zijn twee handen op 1 buik, waar de een gaat komt de andere ook .. zooo schattig ;)

Nu ligt hij al een paar als een dood vogeltje op de bank .. komt er alleen af als hij moet eten of als hij naar buiten ff de tuin van de buurman wil onder poepen ;) ( geintje ) ..

Ze krijgen hier droog voer en 1 x week krijgen ze een zakje met dat natte voer .. Als ik dat zakje open doe springen de twee dames al van de bank af en schransen het in een hap naar binnen alsof ze nooit eten krijgen .. Die kleine kat doet dit ook nog steeds maar hij springt niet meer op de bank of er van af, hij klauwtert er gewoon op en af . Ik heb aan zijn pootje gezeten om te kijken of hij miss een wond oid had maar er is niets te zien en ik mag er gewoon aan zitten .. Hij schaatst wel een beetje met zijn poot over de vloer ( weet ff niet goed uit te leggen ) dus het is wel iets met zijn pootje ... Nu ga ik vanmiddag maar ff met die kleine naar dokter maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?? en wat ik er zo lang aan kan doen, ik vin het maar niets dat hij zo duf is .. Ik kan pas 14.30 bij de dierenarts terecht ...

Zijn soulmate ( zo noem ik mijn zoontje maar ffies ) ligt er ook de hele tijd bij en zegt dat noes ( minoes ) au heeft, helaas kan die kleine nog niet echt duidelijk praten maar goed vind het wel frapant dat hij dat zegt ..

2. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    De poes van mijn ouders had dat een paar weken geleden ook. Ze is waarschijnlijk verkeerd uit een boom gesprongen en had haar pootje verstuikt. Zij is ook een heel drukke poes. Zij is twee en zit ook alles en iedereen achterop. Het heeft een paar weken geduurd voordat het over was. Je zag niets aan haar poot en er was ook niets aan te doen. Het ging vanzelf over en nu is ze weer lekker aan het ravotten buiten :D.

3. chantal1984

Denk zelf ook wel dat het gekneusd is maar ja wil alle zekerheid voor mijn katjes ;) ..

Het is wel lekker rustig zo ;) ..

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hee, hopelijk is het idd gekneusd!

dat is opzich nog te verhelpen he..

succes, en hopelijk is ie snel weer de oude ;) (of toch maar niet:p)

5. chantal1984

Hoop ook dat het snel weg is, vind het zo zielig voor dat beestje ..

En ik geniet nog even van de rust ;)

6. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Haha, geniet er inderdaad nog maar even van. Ik vind het wel goed van je dat je even met hem naar de dierenarts gaat. Dan heeft er in ieder geval even iemand naar gekeken en weet je zeker dat het niet iets anders is.

Succes en hopelijk valt het allemaal mee!

7. chantal1984

Alles voor mijn katjes, echt kan er niet tegen als ik zie dat ze pijn hebben, en al hebben ze maar een kleine kneuzing of iets anders minder erg mijn katten krijgen de Golden Verzorging :D Oftwewel ik doei alles voor ze :D

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heel veel beterschap met minoes, hopelijk valt het allemaal wel mee.Hij eet/plast en poept nog wel zo als normaal?
    Loopt ie ook mank?

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Anders even goed voelen aan zen pootjes en als ze nou reageerd door terug te trekken oef piepen weet je dat ze pijn heeft, ik zal het nog een paar dagen aankijken en als ze rustig blijft zal ik toch ff naar de dieren arts gaan...

10. chantal1984

Nou ben geweest hoor.. Die schat is waarschijnlijk op zijn ruggetje gevallen en heeft nu zijn wervels gekneusd, ach goshi ..

Hij heeft nu een pijnstiller prik gehad en het gaat alweer wat beter, hij moet nu gewoon uitzieken ....

Was wel weer ff een rib uit mijn lijf, € 80 voor een bezoekje van nog geen 5 min en een prik ..

Ach jah alles voor me katjes ;)

Deel Deze Pagina