Moeder vergeet baby in auto AMSTERDAM - In het Belgische Halle is donderdagmiddag een baby overleden die een hele dag in een afgesloten auto had gezeten. De moeder van het kind was de baby naar eigen zeggen vergeten. De vrouw had 's ochtends haar twee oudste kinderen naar school gebracht en was daarna naar haar werk gereden. Ze vergat dat haar 5 maanden oude baby nog in de auto zat. De politie onderzoekt of er opzet in het spel is. De vrouw zit niet vast. De baby is vermoedelijk door oververhitting om het leven gekomen. Bron: NU.nl
Jeetje, das toch idioot? Ik geloof echt dat dit opzet is. Je vergeet je baby toch niet? En mensen die voorbij zijn gelopen dan? Die baby zal toch een keer zijn gaan huilen? Echt heel erg...
bij oprah is ook ooit zoiets geweest. man zou die dag voor het eerste de kleine naar de kinderopvang brengen terwijl de vrouw dit normaal altijd deed. hij zet de kleine in de auto en rijd naar het werk (dus ook de kleine vergeten) 2 uur later komt er een collega naar binne gerent dat er een blauwe baby in de auto zit. dan gaat er een lichtje branden bij de man en rend naar zijn auto maar helaas het jongetje van 4 maanden was overleden. hij werd meteen in de cel gegooit en heeft geen afscheid mogen nemen van zijn zoon. ook zijn vrouw werd door de politie ingelicht en kon het niet geloven. na enkele dagen is hij vrijgelaten want alles oogde op een ongeluk. achteraf hádden ze z'n spijt dat niet gewoon de moeder de kleine had weggebracht en waarom hadden ze hun ochtend routine veranderd. ik snap niet dat iemand zijn kind kan vergeten, echt niet maar of dit opzet is geweest vind ik ook moeilijk te geloven
hoe kan een mens nou in godsnaam zijn eigen kind vergeten ? dat wijf moeten ze ook in een auto opsluiten in de felle zon, net zo lang dat ze zelf het hoekje omgaat!
Ach nee dat arme kindje! Verschrikkelijk! En hoe kan je nu je kind vergeten? Even het kdv vergeten ofzo? Snap daar echt niets van...
die vrouw zit niet vast? hoe KUN je zo DOM zijn? kan er bij mij echt niet in! zo zielig voor dat kindje.
ik vind het heel erg, maar vind ook dat er wel erg snel geoordeeld wordt over die vrouw...Misschien is zij wel erg in de war?, postanale depressie? er wordt verder niets over de situatie verteld, dus.. Achter elk klein krantenberichtje schuilt een groot verhaal, die meestal niet in het nieuws komt. Misschien hebben instanties wel verzuimd? Ik praat het niet goed, maar heb eerder medelijden met de vrouw (en man), want zij moeten hier verder mee leven en wij zijn het waarschijnlijk volgende week alweer vergeten..
wat vreselijk zeg! Maar ben het ook wel met pietje eens! Nooit te snel oordelen over die vrouw, je weet niet hoe het gegaan is. Natuurlijk is dit wel een vreselijk bericht zeg! en wat lovewinnie zegt van die man die toen bij oprah is geweest heb ik ook gezien, was ook verschrikkelijk! Liefs kiss
Nee, maar wat Liesje zegt is ook wel zo, want je kind vergeten.. nou.. vooruit, per ongeluk bij de Supermarkt ofzo, dat hoor ik wel eens vaker. Maar de HELE DAG?
Nou, ik heb ook zoiets van: het lijkt onvoorstelbaar, maar het kan. Er hoeft niet direct opzet in 't spel te zijn. Wie weet hoe druk die vrouw was in haar hoofd. Een hele dag is idd wel erg lang, maar ja, wat hebben wij daarover te oordelen zonder verdere achtergrondinfo?
Hier word ik nou gewoon misselijk van! Ga dan gelijk door met mijn gedachten he, dat arme kindje zit daar te krijsen naar mamma en pappa en niemand komt, wat zal het een doodsangsten hebben gehad! Vreselijk...