Gouden televizierring

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaMiaatje, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Hebben jullie nog naar de live uitzending van de gouden televizierring gekeken gisterenavond? Er was niets anders op tv waar ik graag naar kijk, dus toen de televizierring mar gekeken.
    Ik had gehoopt dat "Ik hou van Holland" zou winnen, maar vind "De tv kantine" ook een terechte winnaar hoor.
    Ik irriteerde me mateloos aan de presentatie van de hele uitzending, die werd door Chantal Janzen gedaan. Ze zette echt iedereen voor paal en dacht ook behoorlijk grappig te zijn, maar ik kon er echt niet om lachen. Wat vonden jullie ervan?

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    ik heb niet allles gezien maar had liever wie is de mol zien winnen...
    ik vind die carlo zo vreselijk

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind de tv-kantine echt een vreselijk programma, begrijp ook niet dat ze gewonnen hebben.. maar blijkbaar ben ik dus in de minderheid. Vind wie is de mol veel beter (en ook een programma met veel meer klasse).

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou ook gekozen hebben voor de tv-kantine. Ik vind die Linda de Mol zo'n vreselijk persoon en 'Wie is de mol' kijk ik ook niet.

En Carlo en Irene vind ik twee leuke mensen, die leuk hun typetjes doen. Het is wel mijn humor en ik vind het terecht dat ze gewonnen hebben en ik gun het ze ook.

Verder vind ik Chantal Janzen ook een leuke presentatrice en ze heeft het goed gedaan vind ik.

Ook mooi hoe ze aandacht schonken aan Antonie Kamerling. Kippenvel kreeg ik daarna et het applaus en het moment dat een paar gt/st mensen in beeld werden gebracht, die konden moeilijk hun tranen bedwingen.

5. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    ook gezien,
    ik vond linda de mol er zo vreemd uitzien volgens mij gebruikt ze botox of zo

6. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

niet gezien, maar had gehoopt dat "ik hou van holland" zou winnen; echt een geweldig programma!!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Inderdaad, was ik nog vergeten te vermelden in mijn post net. Ze heeft volgens mij ook iets gedaan met haar gezicht. Mooi is het niet iig.

Vroeger toen ze nog 'Loveletters' presenteerde, toen vond ik haar nog leuk en knap. Maar nu....;)

8. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Linda zag er inderdaad vreemd uit...of botox of de bof! :D

Vond de hele show (of afscheid van Antonie na) tenenkrommend...en dan bedoel ik eigenlijk vooral "de grappen"...
    Was ook voor De Mol!

9. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    O ja Sieneke kwam ook weer langs hahaha

10. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Heb maar een paar korte stukjes gezien. En dat vond ik niks.
    De TV kantine die wint van Wie is de Mol?? Yeah right...
    Jan Kooijman of what's his name die de talentaward wint???

En dan die vreselijke Chantal Janzen... hoe ze erbij zijn gekomen om haar te laten presenteren?? Echt tenenkrommend.

En Linda had idd iets gelift of gebotoxt, dat viel helemaaaaaal niet op! :D

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik vind Chantal anders wel een leuke meid ,maar die flauwe grapjes nee volgend jaar iemand anders

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik vind chantal totaal niet geschikt voor zo'n (een) programma.

ze probeerd barbie voor schut te zetten terwijl ze zelf ook niet echt snugger is. (heb de rest van haar "grapjes" niet gezien want ben gaan zappen)

Zonde dat ik hou van holland niet heeft gewonnen.

13. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Sooo die Chantal Jansen (die Z is alleen om op te vallen) is echt een en al nep. Vind dat echt een prototype wannabe. Wat een losertje is dat, bah.

14. Blaak

Blaak Niet meer actief

Yaayyy TV kantine rules, ik had ook daarvoor gestemd :D

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vond het een leuke uitzending en vond ook dat Chantal Janzen het leuk presenteerde. Je hebt natuurlijk ook een script om je aan te houden en bepaalde grappen zullen wel geregiseerd zijn. Ik kon ook niet om alles lachen, maar ik vind het juist bij zo'n geitenwollensokkenprogramma wel leuk dat er wat luchtigheid in wordt gebracht.

Ik was het verder weleens met de prijzen. Ik vind niet zo zeer de TV kantine een goed programma, maar ik vind wel dat Carlo en Irene een bekroond mochten worden voor hun jaren lange tv carriere.

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    De ring is goed terecht gekomen, vind ik. Ik hou van Holland is ook erg leuk, maar Wie is de mol? Wat een stom programma. De ster bij de dames mag nu wel eens naar iemand anders dan huppeltje Jaspers. Wat een verschrikkelijk mens! Doe mij maar Linda, blijft een vakvrouw en alleskunner, ondanks dat ze inderdaad hier en daar met Botox heeft lopen rotzooien....

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wie is de mol een stom programma? Heb je het weleens gevolgd? (en dan niet 1 aflevering want dan begrijp je er geen drol van)

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik vond het wel leuk. Chantal ook wel, al deed ze het 2 jaar geleden wel leuker.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb alleen maar een paar kleine stukjes gezien, maar Chantal vond ik echt verschrikkelijk. Ik had trouwens ook gehoopt dat de Mol zou winnen. Carlo vind ik echt zo'n misselijk mannetje, die gun ik 't gewoon niet.

Deel Deze Pagina