Telekids ik ook! ik heb me werkelijk waar kapot gelachen om Pittige tijden enzo, ik ga maar eens kijken of dat programma wat is. Bassie en Adriaan zijn geweldig!
Kwam er ook altijd me nest voor uit.. ben blij dat het weer terug is.. maar had van mij wel meer op dat van vroeger mogen lijken.. maar goed dat is mijn mening!
Heb hem hier net ook opgezet, mijn zoontje vind al die kindjes geweldig om naar te kijken, thx voor de tip!
Hier valt telekids ook goed in de smaak! Alhoewel madam de musicals op NL 3 ook wel heel erg leuk vind , ze zit momenteel sneeuwwitje te kijken.
umm85 ja dat dacht ik ook dat het dat mannetje ( jongen ) was van hoela en hoop. stem is hetzelfde ook. kwam daar achter toen ik in de keuken stond en het hoorde. ik denk huh heeft ze de televisie nu om gezet op zappelin. maar was telekids.
Leu-heu-euk! Ik zag van de week, of nou ja hoorde die reclame voorbij komen.. Ik vroeg aan vriendlief maar hij wist het niet.. Maar nu weet ik het dus.. Morgen maar even kijken..
Jah telekids is leuk!.... eindelijk wat meer afwisseling 's morgens op tv..... En die jongen is idd wel van hoela hoep.... Curt fontin heet ie in het echt.. Hij speelde ook wel gio en voetbalvrouwen
Heb de voorstukjes gezien en het lijkt me idd erg leuk voor peuters, alleen jammer dat het zo vroeg is, ik laat de meiden meestal pas tegen de middag tv kijken.
Hee wat gek, ik zie t nu en t is inderdaad wel Hoep. Hmm apart ik had t laatst opgezocht en toen kwam ik tot de conclusie dat t m niet was. Blijkbaar sliep ik toen nog