Teleteam roosendaal

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Heeft iemand van hier wel eens bij teleteam roosendaal gewerkt of werk je er nog?
    Er schijnen veel moeders te werken dus ik dacht, misschien iemand van zp :)
    Hoe bevalt/beviel het?

Ik ga er dinsdag starten met een training, ik heb nu een tijd bij mn man gewerkt maar ik vind dat helemaal niks, zo samen steeds, en hij is mijn baas op het werk, dat bevalt me ook niet :) Dus vandaar dat ik hier ga beginnen, hopelijk is het net zo'n gezellig callcenter als waar ik eerder zat :)

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mijn moeder heeft er gewerkt en die vond het er erg leuk. voor mijzelf lijkt het me niks. je hoop dat je het er naar je zin zult hebben. veel succes alvast

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel :)
    Tis nu wel fijn dat ze me nog even willen hebben voor mn verlof, want ik ben het zooooo zat bij ons bedrijf.
    Ik heb echt even wat voor mezelf nodig, heb nu ook steeds het idee dat mijn man en ik elkaar weinig te vertellen hebben.

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heb er wel leuke verhalen over gehoord maar ook wat minder leuke. Maar heeft niet iedere baan zijn leuke en minder leuke punten?

Gewoon doen, is het niks zoek je weer wat anders :)

I know, makkelijker gezegd dat gedaan in deze tijden...

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat is waar :)
    Ik hoop dat er leuke mensen werken, het werk zelf maakt me niet veel uit.
    Maar wat zijn de slechte verhalen die je hebt gehoord?

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Meer geklaag over 'ploeg leiders' etc. dus niet echt veel bijzonders :)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh gelukkig, dat is overal wel :) Ik denk even checken, misschien zijn het betalingsproblemen ;)

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor er wel anderen over idd.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Goede of slechte dingen tulip?

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vorige werkgever was een opdrachtgever. Heb met veel dames samengewerkt. Er werden nl ook dames ingehuurd als ons bedrijf een personeelstekort had. Ik kreeg van deze meiden toch vaak minder leuke verhalen te horen. Inderdaad over leidinggevende, dat er weinig begrip was en er een hoge werk/prestatiedruk was. Een aantal dames zijn destijds bij mijn werkgever komen werken. Maar goed ik spreek over enkele jaren geleden.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja dat klopt wel, is meestal bij call centers. Maar geen hele schokkende dingen dus :)

Tis voor mij eerst even tot mn verlof, dus 3 maandjes, en dan daarna zie ik wel, ligt eraan of ik dan alleen weekenden en avonden kan werken.

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon zelf gaan ervaren Foxter, je eigen beleving kan heel anders zijn dan die van een ander. Veel succes en plezier.

en super dat je tot je verlof aan de slag kan (wil).

(off-topic: zie dat je echt een onzekere tijd achter de rug hebt. Gelukkig is alles goed!)

13. tulip

tulip Niet meer actief

eigenlijk niks specifieks, maar gewoon dat ze er werken. Ik werk op een kdv in roosendaal. Zolang mensen er nog werken zal het wel gaan toch???;)

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel :D

Ja ik ben al blij dat ze het geen probleem vonden dat ik zwanger ben :) Ik moet het inderdaad zelf ervaren. Als het niks is kan ik zo weer terug bij mn man, dus wat dat betreft sta ik er wel relaxed in.

Als er maar wat leuke meiden werken is het al snel goed bij mij :O)

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja precies :) :)

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nog even omhoog, zijn er nog meer ervaringen?

Deel Deze Pagina